مدیر کل بهزیستی استان فارس از راه اندازی مرکز مراقبت از خانواده در شیراز خبرداد.
کد خبر: ۶۳۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 28 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: مرتضی موسوی در رابطه با راه اندازی این مرکز گفت: این مرکز به منظور کاهش طلاق با همکاری سازمان بهزیستی و دادگستری استان فارس راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس کلیه دعاوی خاواده قبل از صدور حکم قضایی توسط قضات دادگاه خانواده یا خود اشخاص وارد سامانه شده و با ثبت نام از نظرات مشاوران استفاده می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان فارس با بیان اینکه در مشاوره سعی می شود که طرفین به صلح و سازش برسند، گفت: در این راستا می توان گامهای خوبی در کاهش پرونده های طلاق برداشت زیرا در حال حاضر وضعت پرونده های طلاق نگران کننده است.

موسوی با اشاره به اینکه معمولا بیشترین آمار پرونده های طلاق مربوط به سالهای اول زندگی است، تاکید کرد: متاسفانه جوانان ما بعضا در انتخاب الگوی مناسبی ندارند و بدون شناخت و درک یکدیگر باهم ازدواج کرده و در نهایت کوچکترین مسئله باعث ایجاد تنش می شود.

وی با بیان اینکه زوجین باید قبل از تشکیل زندگی مشترک مهارت های لازم را ببینند، گفت: آموزشهای قبل از ازدواج به عنوان یک موضوع اساسی باید دنبال شود از این رو اداره کل بهزیستی استان فاس این مسئله را به جد در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل بهزیستی استان فارس افزود: به طور حتم با این برنامه ها می توان برای پنج ساله آینده در حوزه کاهش طلاق به نتایج مطلوبی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار