رئیس شورای اسلامی استان فارس با اشاره به شرایط فعلی كشور گفت:: یكی از مشكلات جامعه ما این است كه حتی در مسائل دولتی هم با بی‌نظمی و عدم اطلاع‌رسانی شفاف روبه‌رو هستیم.
کد خبر: ۶۲۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 05 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علی خرمی، رئیس شورای اسلامی استان فارس امروز، ١٤ تیر در ششمین جلسه شورای این استان بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم در تمام عرصه‌های مختلف توانسته موفقیت‌های چشمگیری به دست بیاورد.
خرمی با تصریح بر اینكه هر جایی كه مردم در صحنه حضور داشته‌اند، كار جلو رفته و موفقیت‌های خوبی كسب شده است، افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب در جنگی تمام عیار علیه ایران، همه دنیا بسیج شده بود تا این نهال نوپا را از قدرت بیندازند اما حضور مردم در صحنه موجب حفظ اقتدار نظام از آن روز تاكنون شده است.
رئیس شورای استان فارس یادآور شد: در شرایط فعلی نیز كه نظام و كشور با محدودیت‌هایی مواجه است که می‌طلبد مسئولان توجه بیشتری نه تنها با شعار بلكه با سپردن كارهای بزرگ به مردم داشته باشند.
وی خواستار شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق مشكلات توسط مدیران ارشد شد و گفت: یكی از مشكلات جامعه ما این است كه حتی در مسائل دولتی هم با بی‌نظمی و عدم اطلاع‌رسانی شفاف روبه‌رو هستیم.
این مقام مسئول با تأكید بر تكیه بیشتر مسئولان به ویژه مدیران شهری به مردم، گفت: امروز كشور و به تبع آن استان فارس در چالش جدی كم‌آبی است و اگر دولت به تنهایی بخواهد منابع آبی را كنترل كند، راه به جایی نخواهد برد.
خرمی با بیان اینکه امروز متأسفانه دشت‌های فارس دچار بحران جدی شده‌اند، افزود: فارس در سالیان گذشته در تولیدات محصولات كشاورزی به ویژه غله حرف برای گفتن داشت اما امروز تولید بسیاری از محصولات را به فراموشی سپرده است.
رئیس شورای استان فارس ادامه داد: احساس می‌شود كه خشكسالی و كم‌آبی در استان فارس بیش از استان‌های دیگر نمود داشته است، لذا در این شرایط حساس باید به تدابیری با مبنای علمی روی آورد.
خرمی اظهار کرد: باتوجه به اینكه بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در استان فارس بر روی تولید محصولات كشاورزی بوده اما با كم‌آبی دچار مشكلات مالی شده و به ناچار به شهرهای اطراف روی آورده‌اند.
وی با اشاره به مسائل اقتصادی و ركود ناشی از آن در كشور، گفت: مملكت با شرایط پیچیده اقتصادی روبه‌رو است و قشر پایین جامعه دچار مشكلات جدی شده‌اند .
رئیس شورای استان فارس در خاتمه یادآور شد: در این برهه زمانی كه مردم علی‌رغم وجود تنگناهای زیاد اما به ما اعتماد كرده و سكان نمایندگی را به ما سپرده‌اند باید به رأی اكثریت بها داد و با بررسی مشكلات آن‌ها در جهت رفع، بیش از گذشته تلاش كنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار