شهردار شیراز از اجرای پروژه های بین المللی و ملی در سال های آینده در شیراز خبر داد و گفت: عمده پروژه های جدید در حاشیه شهر اجرایی می شود.
کد خبر: ۶۲۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 28 June 2018

 تابناک فارس به نقل از شبستان:حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز  در حاشیه بازدید سرزده از پروژه تقاطع امیرکبیر – مطهری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پروژه یک پروژه سنگین و سخت از لحاظ فنی است، گفت: کار بتن ریزی این پروژه شب ها که میزان ترافیک پایین تری وجود دارد، انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال آینده تمامی پروژه های عمرانی شهر شیراز را به پایان برسانیم، از اجرای پروژه های بین المللی و ملی در سال های آینده در مرکز استان فارس خبر داد و افزود: پروژه های جدید در حاشیه شهر اجرا می شود تا شاهد ترافیک در مرکز شهر نباشیم.

 

شهردار کلان شهر شیراز با اشاره به اینکه پروژه «کوهسار مهدی» تملک های زیادی دارد، اظهار داشت: به خاطر مشکل اقتصادی به وجود آمده در سطح کشور مجبور هستیم تمام مصالح مورد نیاز را باید با نرخ روز و خرید روزانه انجام دهیم.

 

وی از بر طرف شدن مشکل نور در پروژه های انجام شده در سطح شهر شیراز تا نوروز 98 خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه شیراز در شب از لحاظ نورپردازی دچار مشکل است.

 

در این بازدید شبانه چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار