جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز:از برگزاری «المپیاد مهارت‌ها» ویژه نوجوانان در شیراز خبر داد و گفت: این برنامه به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و رشد قشر نوجوان شهر از سوی این ناحیه از سپاه در تابستان امسال تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۶۱۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 11 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز از برگزاری «المپیاد مهارت‌ها» ویژه نوجوانان در شیراز خبر داد و گفت: این برنامه به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و رشد قشر نوجوان شهر از سوی این ناحیه از سپاه در تابستان امسال تدارک دیده شده است.
وی به جزئیات این المپیاد اشاره کرد و گفت: المپیاد مهارت‌ها در رشته‌های مختلف ویژه دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال طراحی شده است که گروه‌های تیمی هفت نفره دانش‌آموز پسر می‌توانند در این المپیاد ثبت‌نام كرده و در برنامه‌های تعیین شده شرکت كنند.
دوستدار از دیگر اهداف این برنامه را ارتقای دانش و مهارت نوجوانان برشمرد و گفت: در هر مرحله و قبل از ورود به مسابقه، شرکت‌کنندگان آموزش و مهارت لازم را کسب كرده و بعد وارد رقابت می‌شوند.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز ادامه داد: شیوه کار به این صورت خواهد بود که گروه‌های هفت نفره شرکت‌کننده در المپیاد در مهارت‌های مختلف و تعیین شده به رقابت با دیگر تیم‌ها می‌پردازند که از جمله رقابت‌های تعیین شده در این المپیاد مسابقه استندآپ، پانتومیم، فوتبال، مهارت‌های هنری و در پایان رقابت‌ها مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده است.
وی همچنین، بازدید و سرکشی تمامی گروه‌ها از خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی گروه‌ها از خانواده شهدا بازدید و سرکشی خواهند داشت که در قالب مهارت حکایت‌گویی و نویسندگی شرح جزئیات این بازدید را به گزارش تبدیل كرده و در این مهارت نیز به رقابت می‌پردازند.
دوستدار در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به جذابیت‌هایی که در این المپیاد طراحی شده است،‌ به یاری خدا شاهد شور و هیجان خاصی بین نوجوانان خواهیم بود و به‌وسیله این المیپاد زمینه شناسایی و رشد استعداد ها در قشر نوجوان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار