سرپرست استانداری فارس گفت: جذب کامل اعتبارات مبنای ارزیابی مدیران فارس است.
کد خبر: ۶۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس: خلیل رضاییان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس اظهار داشت: مدیران باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در جذب كامل اعتبارات نشان دهند .

وی به تدوین و ابلاغ برنامه ششم توسعه كشور توسط مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: برنامه ششم توسعه كشور در حوزه‌های مختلف ازجمله توجه به اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه علم فناوری و تعالی و پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی تدوین‌شده و مدیران اجرایی باید با جدیت به این مهم جامه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: كارها باید بانظم و حساب‌شده انجام‌شده و نباید نبود مقطعی استاندار در استان سبب كوتاهی و کم‌کاری در عملكرد دستگاه‌ها شود.

رضاییان ابراز داشت: قانون الحاق و ماده ۱۶ نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری مدیران باشد و باید اسناد به‌گونه‌ای تنظیم و در اختیار ذی‌حساب‌ها قرار گیرد كه تا پایان تیرماه كلیه اعتبارات جذب ۱۰۰درصدی شود.

سرپرست استانداری فارس افزود: استقرار مجدد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام مؤثر و مناسبی بود و استان فارس به‌عنوان استان پیشرو در بحث شروع به‌موقع فعالیت این سازمان در كشور مطرح است.

وی به مقایسه سالانه اعتبارات استان پرداخت و اظهار داشت: اعتبارات استان در سال ۹۴ رشد قابل‌توجهی داشته به‌طوری‌که در بخش اعتبارات ملی با ویژگی استانی ۳۲درصد و در اعتبارات ملی ۴۴درصد رشد داشته‌ایم.

رضاییان به اعتبارات ماده ۱۸۰ اشاره كرد ابراز داشت: اعتبارات ماده۱۸۰ استان در سال گذشته ۲۴۰میلیارد تومان بوده كه این رقم در سال ۹۴ به ۴۵۰میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام سبب شده تا سیاست‌گذاری شورای برنامه‌ریزی استان بر تخصیص اعتبارات برای تكمیل این پروژه‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار