گروهی مدام ماجرای 88 را یادآوری میکنند و اینکه استاندار آینده نباید کوچکترین انحرافی در جریانات 88 داشته باشد و برخی پا را فراتر گذاشته و تهدید می کنند که در صورت بروز این اتفاق کفن پوش به خیابان می آیند و ... از آن طرف عده ای دیگر بر حمایت از کسی تأکید می کنند که در ماجراهای 88 پایش به دادگاه هم رسیده.اینگونه است که احتمالا بعد از انتخاب استاندار گروهی ناراضی باشند.اما مردم چه می خواهند؟؟؟
کد خبر: ۵۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 05 July 2015
تابناک فارس می نویسد:پس از استعفای پر حرف و حدیث استاندار فارس حالا بحث بر سر انتخاب استاندار جدید بسیار داغ و حساس شده و بر اساس بیانیه ها و نامه ها و طومار ها و اخباری که به گوش می رسد کار بسیار سخت است!

از آن جهت کار برای انتخاب سخت است که در چند روز اخیر نطرات بسیار متفاوتی از سوی اقشار و احزاب در مورد انتخاب استاندار شنیده می شود.

گروهی مدام ماجرای 88 را یادآوری میکنند و اینکه استاندار آینده نباید کوچکترین انحرافی در جریانات 88 داشته باشد و برخی پا را فراتر گذاشته و تهدید می کنند که در صورت بروز این اتفاق کفن پوش به خیابان می آیند و ...

از آن طرف عده ای دیگر بر حمایت از کسی تأکید می کنند که در ماجراهای 88 پایش به دادگاه هم رسیده.

اینگونه است که احتمالا بعد از انتخاب استاندار گروهی ناراضی باشند.

اما گذشته از این جهت گیری های حزبی و جناحی مسلما مردم شریف فارس کسی را می خواهند که به حقارت دیار ثروتمند، اما محروم فارس پایان بدهد.حال از هر حزب و گروه سیاسی که می خواهد باشد یا اصلا نباشد!

اما بخوانید اظهار نظرهای مختلف را در مورد انتخاب استاندار:

مجمع نمایندگان فارس:به 5 گزینه رسیده ایم


رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نهایی شدن اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس در جلسه امشب مجمع نمایندگان این استان خبر داد.

رضایی در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که برای بررسی انتصاب استاندار جدید فارس در حضور آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و آیت‌الله دستغیب نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تشکیل شد، اظهار داشت: پنج نفر از تعداد بیش از 10 نفر گزینه معرفی شده نهایی شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلایق افراد انتخاب شده طوری است که این افراد مورد توجه دولت هستند، بیان کرد: اسامی این افراد که هم بومی و هم غیربومی‌ بوده و دارای سوابق کلان مدیریتی در سطح ملی هستند با نظر آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله بهشتی از دیگر اعضای خبرگان رهبری فردا به رئیس جمهور اعلام تا در این هفته رایزنی لازم برای نهایی شدن انتخاب استاندار فارس صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به حضور 16 نماینده از 18 نماینده در جلسه امشب مجمع گفت: به‌صورت تلفنی نیز نظر این دو نماینده غایب جلسه نیز گرفته شد تا اسامی توسط 18 نماینده قطعی شده باشد.

اصلاح طلبان:حق شاس استاندار شود

دبیر ائتلاف احزاب جبه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان گفت:در شرایط کنونی ارزشمندترین گزینه برای این منظور دکتر حق‌شناس است که چهره‌ای ملی و دانشگاهی است و تجربه سال‌های طولانی مدیریت در حوزه سیاسی، اجرایی و فرهنگی در وزارتخانه‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.
 
مجید بهمن‌زاده عضو شورای مشورتی اصلاحات و دبیر ائتلاف احزاب جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان ایران با اشاره به استعفای هفته گذشته استاندار فارس و مشکلات سیاسی و اجتماعی موجود در این استان ابراز داشت: دیگر وقت آن رسیده است که چهره معتدل، مجرب و توانمند که همسو و همراه با سیاست‌های دولت محترم یازدهم باشد، سکان استانداری استان فارس را به دست بگیرد؛
 
 لذا در شرایط کنونی ارزشمندترین گزینه برای این منظور دکتر حق‌شناس است که چهره‌ای ملی و دانشگاهی است و تجربه سال‌های طولانی مدیریت در حوزه سیاسی، اجرایی و فرهنگی در وزارتخانه‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.
 
 لذا از وزیر محترم کشور جناب آقای دکتر رحمانی‌فضلی و معاونت سیاسی آن وزارتخانه جناب آقای مقیمی درخواست داریم تا به جهت تعمیق اهداف و راهبردهای دولت محترم تدبیر و امید و نهادینه شدن فرهنگ شایسته‌سالاری زمینه لازم جهت حضور و خدمت جناب آقای دکتر حق‌شناس در استانداری فارس را به عنوان شخصیتی مورد وثوق و اطمینان تمامی جریان‌ها و گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرده و به خواست مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی دولت و ملت در سال جاری جامع عمل بپوشانند.


بسیج دانشجویی:فتنه 88 را فراموش نکنید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس و تشکل‌های دانشجویی شیراز در پی استعفای استاندار این استان، طی نامه‌ای سرگشاده به وزیر کشور شرایط مورد نیاز استاندار مطلوب استان را یادآور شدند.

این شورا در نامه خود اضافه کرده است: این مهم میسر نخواهد شد جز آنکه فرد مورد نظر کارنامه‌ روشن و قابل دفاع در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی داشته و از هرگونه انحراف در فتنه‌ها بعد از انقلاب به‌ویژه فتنه عمیق 88 مبرا و هیچ‌گونه وابستگی به باندهای قدرت و ثروت نداشته باشد.

در ادامه این نامه آمده است: از شما انتظار داریم استانداری را برگزینید که به‌عنوان یک موقعیت کاسب‌کارانه به این سمت نگاه نکند و بداند نباید حزب، باند، فامیل و گروه‌ها امتیاز ویژه‌ای در مدیران میانی و ادارات و سازمان‌های فارس داشته باشد و به‌شدت از یک‌سویه‌ نگری و عزل و نصب‌های سلیقه‌ای و سیاسی‌کاری بپرهیزد و اعتدال و قانون را سرلوحه‌ی تصمیم‌گیری‌هایش قرار دهد و خود را تنها وامدار مردم و انقلاب بداند.

در این نامه یادآوری شده است: استاندار فارس باید آگاه باشد که مردم این استان افرادی که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب زاویه داشته باشند، نمی‌پذیرند پس در فرصت باقی‌مانده به‌ دور از فشارهای سیاسی و گزینه‌های تحمیلی در انتخاب اصلح بکوشید چراکه باید انتخابتان در حد نام و آوازه‌ این استان بوده تا بتواند فارس را در حقیقت به قله‌‌ مطلوب و شایسته‌ آن برساند و عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کند.


نمازگزاران نماز جمعه شیراز:با کاندیداهای تصاحب استانداری فارس مخالفیم

پس از نماز جمعه شیراز نمازگزارن طوماری امضا کردند که در آن از استان فارس به عنوان مهد تمدن پارسی و شخصیت های مومن و توانمند و انسانهای آزاده نام برده شد و اعلام شده بود " پس از استعفای استاندار فارس و طبق اعلام برخی از نشریات و سایت های خبری افرادی که برای مسئولیت جدید استانداری فارس در نظر گرفته شده یا گزینه انتخاب هستند در فتنه 88 حضور داشته و باعث بروز خسارتهای فراوان به این استان شده اند ."

در این طومار که خطاب به رییس جمهور نوشته شده امضا کنندگان با اعلام اینکه شعار دکتر روحانی شایسته سالاری است از رییس جمهور درخصوص انتخاب استاندار فارس خواسته شده فردی که برای استانداری فارس گمارده می شودعلاوه بر اینکه التزام به مبانی انقلاب اسلامی واطاعت از ولی فقیه دارد به شعار تدبیر واعتدال هم اعتقاد عملی داشته باشد و فردی توانمند وآشنا به وضعیت فارس با توجه به ویژگی های خاص این استان باشد .

از دیگر خصوصصیاتی که نمازگزاران به آن اشاره کرده اند تخطی نکردن از خطوط قر مزو همراهی نکردن با فتنه گران، توانمندی مدیریتی در زمینه های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تعامل مثبت با ائمه جمعه نهادهای انقلابی است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
کلا تو بحث انتخاب پستهای مدیریتی فقط در جهت منافع انخاب کننده گان هست...چرا باید فقط از روستای بالا ده کازرون بیش از 9 نفر بخشدار و فرماندار و مسول باشن و مابقی هیچ... جز این نیست که روابطی هست که انتخاب ها سلیقه ای و در جهت منافع انتخاب کننده گان میباشد. لطفا کمی به خود بیاییم مخصوصا نمایندگان محترم.ممنون
شیرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
حیف که گروهی که دم از فارس و فارس میزنند همگی مشتی رانت خوار و سهم خواه هستند و فقط به فکر جیب های شان هستند تا مردم
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اولا فارس نیروی زبده وبه درد به خور ندارد تاریخ هم نشان داده مه خود شیرازی ها بیحال وبه نرخ روز کار میکنتد یادمان نرود خیا نت ابراهیم خان کلانتر و..... بهتر است غربیه باشه حیال کنید از باند .... و .... بیاند چه گلی به سر ملت زدند که حالا اصلاح طلبا نزدنذ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار