مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس:امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.
کد خبر: ۵۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 24 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی خنج گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر اساس تصویب هیئت‌مدیره این شرکت، مشوق‌هایی نظیر کاهش سهم پرداخت نقدی به 5 درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به 48 ماه در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی به‌شرط بهره‌برداری طی برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تأسیس تا سقف 90 درصد از اسناد تعهدی‌شان بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

 فتوحی تصریح کرد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری که برای نخستین بار اعمال‌شده است، امیدواریم سرمایه‌گذاران از این فرصت برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در این شهرستان استفاده بهینه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای 94 هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک 10 هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار 53 واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 263 نفر فراهم‌شده است.

فتوحی خاطرنشان کرد: متناسب با استقرار واحدهای صنعتی، فازهای بعدی نیز در این شهرک صنعتی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌هایی نظیر آب و زیرسازی معابر در این شهرک صنعتی مطرح کرد: طرح شبکه داخلی برق نیز در شهرک صنعتی خنج اجراشده که با تخصیص اعتبارات اجرای طرح خط انتقال و وصل برق در این شهرک صنعتی نیز در برنامه عملیاتی این شرکت قرار دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار