امام جمعه شیراز وعده انتقال سفارت آمریکا به قدس از سوی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و سربازانش، در کشورهای اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند.
کد خبر: ۵۳۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 08 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بابیان اینکه کسانی که امروز به نام صهیونیسم معروف شدند، در طول تاریخ همیشه گروهی منافق و ناراحت بودند، اظهار داشت: این‌ها نسبت به پیامبر اکرم(ص) خیانت کردند، ذاتاً جنگ افروزاند چون معتقدند برتر و نژاد اصلح هستند و کارشان هم  ایجاد و گسترش فساد بر روی زمین است.

وی ادامه داد: دشمنان برای حفظ منافع اسرائیل و حفظ حریم او، در خاورمیانه و دنیای اسلام توطئه‌ها و جنگ‌افروزهایی را دنبال و پی‌ریزی می‌کنند.

امام‌جمعه شیراز افزود: در سال‌های اولی که داعش در سوریه و عراق قدرت داشت، اسرائیلی‌ها می‌گفتند که ما در آرامش و راحتی هستیم، یعنی استکبار و در رأس آن آمریکا مسلمان‌ها را به جان هم انداختند تا ما راحت زندگی کنیم.

ایمانی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا رسماً می‌گوید و امضا می‌کند که سفارت ما به قدس منتقل می‌گردد باوجوداینکه می‌داند قدس اولین قبله مسلمانان عالم است و مسلمانان برای قدس حرمت فوق‌العاده‌ای قائل هستند، درعین‌حال این حرکت و توطئه را دنبال می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی و سربازانش در کشورهای اسلامی کسی برای آمریکا تره هم خورد نمی‌کند، البته برخی‌ها هم سرشان پایین است و علف‌های خود را می‌خورند و گاو شیرده برای  استکبار هستند و در صف مقاومت ملت‌های بزرگ قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله در لبنان، انصار الله در یمن و حشد شعبی در عراق عرصه را برای دنیای کفر تنگ می‌کنند، بیان کرد: مرجعیت فتوا می‌دهد و همه مردم عراق برای مقابله با دشمن به راه می‌افتند و این ایستادگی برای دشمنان بسیار گران تمام می‌شود.

ایمانی یادآور شد: همه توطئه‌های دشمنان به نفع مسلمانان تمام شد و این نشان می‌دهد که هرجا وحدت اسلامی و ایمان باشد، دشمنان شکست‌خورده هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار