مدیر کل استاندارد فارس از ارائه خدمات الکترونیکی استاندارد به واحدهای تولیدی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 03 October 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: رهنما مدیر کل استاندارد فارس اظهار کرد: راه اندازی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد این امکان را به واحدهای تولیدی می دهد که بدون نیاز به مراجعه به اداره کل استاندارد، همه امورات مربوط به استاندارد سازی محصولات از جمله درخواست صدور پروانه، تکمیل مدارک مورد نیاز، معرفی مسئول کنترل کیفیت و دریافت نتایج آزمون های انجام شده بر روی محصولات تولیدی را از طریق الکترونیکی انجام دهند .

وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه نظارت دقیق تری بر کیفیت محصولات صورت می پذیرد و همچنین باعث افزایش سرعت انجام امور واحدهای تولیدی و صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .

رهنما تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی که تاکنون رمز عبور به سامانه نظارت بر اجرای استاندارد را دریافت نکرده اند، لازم است هر چه سریعتر برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور به اداره کل استاندارد مراجعه کنند .

مدیر کل استاندارد فارس بیان کرد: همه مکاتبات به صورت « برخط» قابل مشاهده است و واحدهای تولیدی می توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق این سامانه بدون مراجعه به اداره کل استاندارد در محل کار خود انجام دهند.

رهنما اضافه کرد: در صورتی که مدیران واحدهای تولیدی و مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی به این سامانه مراجعه نکنند، مسئولیت هرگونه مشکل بوجود آمده بخصوص انقضای مهلت اعتراض به نتایج آزمون صادر شده به عهده واحدهای تولیدی خواهد بود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار