شهرک صنعتی انرژی لامرد آماده استقرار واحدهای صنعتی است
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی 'انرژی بر' لامرد آماده استقرار واحدهای صنعتی است و موقعیت سرمایه گذاری در این شهرک به ویژه در صنایع جانبی مرتبط با انرژی و نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است.
کد خبر: ۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰ 07 January 2015
معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس با تاکید بر اهتمام ویژه این شرکت برای رفع مشکلات شهرک صنعتی انرژی بر لامرد گفت: تامین پایدار آب از مهمترین مشکلات این شهرک صنعتی است که در این زمینه حدود 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی فارس به شرکت آبفا پرداخت شده و شرکت آبفا بزودی آب این شهرک را تامین خواهد شد.

وی افزود: عملیات احداث خط انتقال آب نیز به اتمام رسیده است و منتظر انجام عملیات وصل آب هستیم.

بهارلویی نژاد همچنین با تاکید بر تامین پایدار برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بر ایجاد خط انتقال برق مجزا تاکید کرد و گفت: مقرر شد با هماهنگی مسوولان شهرستان و مسوولان شرکت توزیع نیروی برق فارس این موضوع انجام شود.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با یادآوری ایجاد سه شهرک صنعتی لامرد، انرژی بر و ناحیه صنعتی نیرایی در این شهرستان اظهار کرد: افزون بر 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها در شهرک های این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان لامرد در جذب سرمایه گذار و نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و همجواری با خلیج فارس، توسعه زیرساخت ها در شهرکهای صنعتی از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی فارس است.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساختها در شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، شهرک صنعتی انرژی بر لامرد، یک هزار و 83 هکتار مساحت دارد و از ظرفیت استقرار 400 واحد صنعتی با اشتغالزایی 20 هزار نفر برخوردار است.

شهرک صنعتی لامرد نیز با 20 هکتار وسعت، ظرفیت استقرار 30 واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال زایی 300 نفر را خواهد داشت و هم اکنون 15 واحد صنعتی در آن با اشتغالزایی 270 نفر در مرحله بهره برداری و 12 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت وساز است.

همچنین در ناحیه صنعتی نیرایی نیز با 20 هکتار وسعت، ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با اشتغالزایی 300 نفر به وجود آمده است. در مقطع کنونی نه واحد صنعتی هم اکنون در مرحله بهره برداری است و 14 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت وساز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار