مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت:مراسم یادبود و بزرگداشت شهدا، برگزاری مجلس ترحیم نیست بلکه این مجالس برای ما پیام های متفاوتی از جمله احیای فرهنگی شهید و ایثار و شهادت، ایستادگی، رعایت حجاب اسلامی درجامعه، اتحاد و همدلی و تبعیت و حرکت در مسیر ولایت، دارد که این پیام ها باید سرلوحه زندگی افراد جامعه باشد.
کد خبر: ۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷ 14 February 2015
حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی زاده دریادواره 13 شهید روستای سیف آباد شهرستان کازرون بیان کرد:همه ما مدیون خون شهدا هستیم لذا عمل به دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکروظیفه همگان است که باید فضایی در جامعه شکل گیرد که عمل به این دو فریضه الهی را به هم یادآوری کنیم.

وی افزود: برخورداری از جامعه سالم، پاک و پویا در گرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر است که بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه یک آسیب اجتماعی مهم است که باید از آن جلوگیری شود.

حاجی زاده اظهارداشت:مراسم یادبود و بزرگداشت شهدا، برگزاری مجلس ترحیم نیست بلکه این مجالس برای ما پیام های متفاوتی از جمله احیای فرهنگی شهید و ایثار و شهادت، ایستادگی، رعایت حجاب اسلامی درجامعه، اتحاد و همدلی و تبعیت و حرکت در مسیر ولایت، دارد که این پیام ها باید سرلوحه زندگی افراد جامعه باشد.

وی با بیان اینکه همه ما درمقابل شهدا و جامعه وظیفه داریم اضافه کرد: شهدا همواره مردم ما را به اطاعت از ولی فقیه فراخواندند زیرا رمز پیروزی، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی وجود ولایت فقیه است و دشمن نیز با تمام توان تلاش می کند ولی فقیه را از کشور ما بگیرد.

او ادامه داد:شهدا برای عزت، سربلندی، اقتدار، آسایش و حفظ کشور خود به میدان نبرد رفتند وجان خودرا در راه خدا اهدا کردند لذا ما نیز در شرایط کنونی باید با بصیرت و معرفت رهروان صدیق راه شهدا باشیم.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن درکمین است گفت: باید آموزه های اسلام را به بهترین نحو در جامعه پیاده سازی کنیم زیر دشمن به دنبال استحاله بر فرهنگ ما است .

وی افزود: توجه و عمل به اعتقادات بهترین ابزار برای معرفی اسلام ناب محمدی(ص) است که هرکس باید خودرا دراین زمینه موظف بداند.

در این آیین از خانواده 13 شهید روستای سیف آباد شهرستان کازرون تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار