فرماندار ویژه فسا گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است.
کد خبر: ۴۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 04 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس :سلیمان کرمی  در جلسه شورای اداری شهرستان فسا اظهار داشت: دولت در چهار سال گذشته با شعار تعامل مثبت و سازنده با دنیا در سیاست خارجی، نشاط، آرامش، کار و توسعه در کشور اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی افزود: ما امروز به درجه‌ای از پیشرفت و ثبات سیاسی در داخل و اقتدار در حوزه بین‌الملل رسیدیم که در برخی تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی حضور فعال داریم.

کرمی ادامه داد: اکنون قطار نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران بعد از ۳۹ سال به ایستگاه دوازدهم رسیده بار دیگر تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط ولی‌فقیه، خود گواهی بر همراهی ملت ایران و اهداف نظام در ابعاد مختلف است.

مقام عالی دولت در شهرستان فسا اضافه کرد: در زمینه تحقق شعار سال، باید با تشکیل اتاق فکر و اقدام گسترده و فراگیر مسئولین و با اراده‌ای مصمم و قاطع، به‌سوی حل مشکلات اشتغال گام برداریم به‌گونه‌ای که نتیجه و خروجی این اقدامات برای مردم به‌صورت ملموس و مشخص باشد.

کرمی ادامه داد: کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به تکریم ارباب‌رجوع اقدام کنند و به‌دوراز سیاست (مأمور و معذور) به افراد مراجعه‌کننده با حس وظیفه‌شناسی خدمات ارائه دهند.

 فرماندار ویژه فسا در پایان نیز با اشاره به اهمیت ارائه گزارش عملکرد جهت اطلاع مردم از کارهای انجام‌شده اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم جهت ارائه عملکردها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی به مردم است که با توجه به پربار بودن خدمات دولت، لازم است که این خدمات، برجسته و همراه با شکل گسترده برای مردم تشریح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار