صحبت های پاک فطرت در مورد کاندیداتوری مجلس
با نزدیک شدن انتخابات مجلس تنور شایعات داغ می شود.مدتی پیش صحبتهایی در مورد کاندیداتوری مهندس پاک فطرت،شهردار شیراز برای مجلس مطرح شد که از سوی شهرداری تکذیب شد.اما پاک فطرت در صحبت های دیروزش گفت:کاندیداتوری در هر عرصه ای حق طبیعی افراد است.
کد خبر: ۴۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 09 June 2015
تابناک فارس:زمان زیادی تا انتخابات مجلس نمانده و از گوشه و کنار حرف های زیادی شنیده می شود که یکی از این صحبت ها،کاندیداتوری مهندس پاک فطرت شهردار شیراز برای انتخابات مجلس است.

پیش از این در یکی از افتتاح ها،عده ای این کارهای مثبت شهردار را،تبلیغات برشمردند و گفتند:جناب شهردار تبلیغات خود را برای مجلس شروع کرده و این کارها برای جذب افکار عمومی است.

اما این قدری بی انصافیست،حتی اگر شهردار کاندیداتوری انتخابات نمایندگی مجلس را هم انتخاب کند،باز هم نمی توان خدمات شهرداری را نادیده گرفت و آنرا صرفا پای تبلیغات نوشت.

رفته رفته احتمال کاندیداتوری پاک فطرت برای مجلس بیشتر می شود.صحبت هایی که شهردار عصر امروز در جمع خبرنگاران داشت،امکان حضور ایشان را در جمع کاندیدها بیشتر می کند.

البته جناب شهردار به این جو سیاسی حاکم بر شهر انتقاد کرد و گفت:ای کاش بجای این سخنان بیهوده ،به دنبال آبادانی شهر باشیم.

مهندس پاک فطرت در ادامه گفت:نمایندگان فعلی شیراز با قدرت مشغول کار هستند و بنا نیست بروند و از سویی من شهردار شورا هستم و شورای شهر مرا برای چهار سال تائید کرده و اگر تشخیص بدهند که ما همچنان خدمت کنیم به خدمت خود ادامه می‌دهیم و اگر تشخیص بدهند که ما نباشیم، در آن صورت کاندیداتوری در هر عرصه‌ای حق طبیعی افراد است.

وی حتی شرکت خود در انتخابات را منوط به اذن و حمایت شورا دانست و بیان کرد: این زشت است که شهرداری که منتسب به شورا و در واقع عضو این مجموعه است وارد عرصه انتخابات شود و رأی نیاورد که در آن صورت برخی خواهند گفت دیدید که ما گفتیم شهردار باید با رأی مستقیم مردم انتخاب شود.

شهردار شیراز اضافه کرد: شهر ما بسیار سیاست‌زده است و افراد به جای کار کردن و تلاش در راستای توسعه فارس، تنها به دنبال این هستند که استاندار و شهردار و فلان مدیر چه زمانی می‌رود و چه کسانی قرار است بیایند.

پاک‌فطرت تصریح کرد: بهتر است به جای این شایعات، در اندیشه باشیم که چه تعداد کارخانه ما تعطیل‌شده یا سرمایه‌گذاری و اشتغال در این شهر چه وضعیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کرمان برای انتقال آب از دریای عمان به شهر خود قرارداد بسته و ما به دنبال این سخنان هستیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار