فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: طرح تعالی تابستانی در ۹۰ پایگاه مقاومت بسیج در غرب شهر شیراز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 08 June 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله(ع) شیراز: سرهنگ اسماعیل محبی‌پور از اجرای طرح تعالی تابستانی در 90 پایگاه مقاومت بسیج شیراز خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای تابستان در 90 پایگاه مقاومت غرب شیراز طرح تعالی تابستانی در قالب 43 عنوان برنامه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های طرح تعالی تابستانی با هدف ارتقا آگاهی‌ها، بصیرت‌افزایی و انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه توانمندی پایگاه‌های بسیج نیروهای انسانی است تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری افراد در این پایگاه‌ها ضرورت دارد.

سرهنگ محبی‌پور تصریح کرد: تعامل مطلوب و ارتباط قوی در پایگاه بسیج با آحاد مردم، ادارات و امام جماعت مساجد باید یکی از برکات حضور و فعالیت بسیج در محلات باشد.

وی با درخواست از مسئولان پایگاه‌های بسیج غرب شیراز خواست که بیشتر به‌دنبال برنامه‌ریزی بهتر باشند نه برتر شدن و عنوان کرد: اگر برتر شدن هدف قرار گرفت رقابت‌ها کمرنگ می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره اینکه پویایی بسیج باید نماد عینی و بیرونی در جامعه داشته باشد بیان کرد: آمادگی رزمی و امنیتی بسیج را باید ارتقا داد تا کشور در مقابل انواع تهاجم دشمنان از آمادگی کامل برخوردار باشد.

سرهنگ محبی پور با بیان اینکه عده‌ای با دلدادگی به دشمن به‌دنبال تحریف سیره امام خمینی(ره) هستند اظهار داشت: قداست‌شکنی از آرمان‌های انقلاب، دنبال کردن خط مشی‌ دشمن و عناصر بی‌بصیرت داخل کشور نشان‌دهنده بی‌بصیرتی و فتنه‌انگیزی افراد است و امروز باید بیش از هر زمانی هوشیار بود و روشنگری کرد.

وی گفت: نظام سیاسی جهان روند تغییر را از سر می‌گذراند و ایران نیز به سمت تمدن‌سازی مجدد به پیش می‌رود و شعار اسلامی و ایرانی از غیرمسلمانان هم به گوش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار