رئیس پلیس راه شمالی فرماندهی انتظامی استان فارس از افزایش تیم‌های گشت همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 02 June 2015
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس:سرهنگ کسری سیروسی اظهار داشت: با توجه به حرکت کاروان‌های اعزامی به مراسم ارتحال و از سویی در پیش بودن تعطیلات آخر هفته شاهد افزایش چشمگیر حجم ترافیک در جاده‌های استان خواهیم بود که از این رو پلیس نیز با استفاده از توان حداکثری خود به کنترل جریان ترافیک در محورهای استان می‌پردازد.

وی خطاب به کاروان‌هایی که قصد سفر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) را دارند، گفت: کاروان‌ها به صورت انفرادی حرکت نکنند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تنها از مسیرهای اعلامی و در مسیر مجاز و پیش‌بینی شده به پارکینگ‌های ده گانه تردد کنند.

سیروسی افزود: کاروان‌ها باید از اتوبوس‌های برون شهری سالم بدون عیب و نقص و رانندگان مجاز استفاده و مدت زمان حداکثر 8 ساعت رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه در هر اتوبوس باید یک نفر نماینده تعیین و با کاور مشخص در طول مسیر پلیس را یاری کنند، تصریح کرد: پلیس‌یاران باید بر عملکرد راننده در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی نظارت داشته باشند و قبل از ورود به محدوده اجرای طرح، نقشه مسیر ورودی به پارکینگ‌ها را مطالعه و آن را در دسترس داشته باشند.

وی به آن دسته از زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی به این مراسم عزیمت می‌کنند، افزود: از توقف وسایل نقلیه در محل‌های غیرمجاز و حاشیه بزرگراه‌ها اجتناب و از برپایی چادر در داخل پارکینگ‌ها خودداری کنند.

سیروسی خاطرنشان کرد: رانندگان در طول مسیر به تابلوهای هدایت‌کننده و علائم راهنمایی و رانندگی توجه کافی داشته باشند و از توقف‌های منجر به سد معبر به ویژه توقف در ورودی‌ها و خروجی‌های خیابان‌های فرعی منتهی به پارکینگ‌ها و روی پل‌ها اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه فارس خاطرنشان کرد: هنگام وجود ترافیک رانندگان به هیچ عنوان از شانه‌های خاکی تردد نکنند و حتما از سالم بودن سیستم روشنایی وسائل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار