کد خبر: ۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول برگزاری نمایشگاه عکس تئاتر فجر شیراز، با بیان اینکه در این نمایشگاه، عکس هایی از نمایش های اجرا شده در دهه های 50 و 60 شیراز به نمایش در آمده، گفت: بخشی از خاطرات مانای روزگاران خوش تئاتر فارس و نیز چهره های ماندگار این هنر فاخر، در قالب این نمایشگاه ارزشمند به تصویر کشیده شده است.

مهدیا علیزاده همچنین انتخاب برترین های تئاتر آن روزگاران و نیز حضور ستارگان سینما و تئاتر ایران در این عکس ها را از نکات بارز این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که نسل جدید و جوان تئاتر فارس با مشاهده این مجموعه و درک حضور ارزشمند و فعال هنرمندان و پیشکسوتان عرصه ی تئاتر آن زمان، پویایی این هنر فاخر را آن گونه که شایسته و در خور جایگاه تئاتر فارس است، رقم بزنند.

وی نیز از برپایی این نمایشگاه، به پیشنهاد دبیر جشنواره ی فجر شیراز با 85 عنوان کتاب، در زمینه رشته های گوناگون نمایشی خبر داد و افزود: با توجه به عدم دسترسی هنرمندان و کمبود متون و آثار مکتوب نمایشی در استان فارس، بر آن شدیم تا در قالب برگزاری جشنواره ی تئاتر فجر، این نمایشگاه را راه اندازی کنیم.

در ادامه مسئولین برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: وجود آثاری از نویسندگان ارزشمند و جوان استان مانند، میلاد اکبرنژاد، بابک توکل، فرهاد ارشاد و آرمان طیران در این نمایشگاه ارائه می شود.

فیروزه بابا ملکی تاکید کرد: باید راه هایی ارائه شود که اینگونه نمایشگاه ها در طول سال نیز ادامه داشته باشد و مکانی مشخص برای اینگونه عکس ها مد نظر قرار داده شود.

این نمایشگاه تا نیمه اسفند ماه سال جاری در محل مجموعه ی فرهنگی، هنری حافظ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار