فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 175 كیلو و 500 گرم تریاك خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 07 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران :سردار احمد علی گودرزی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاری اطلاعاتی مأموران انتظامی استان همدان مطلع شدند یك نفر قصد دارد با استفاده از یك دستگاه خودرو "هیوندا وراکروز" اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر و انتقال به استان فارس کند.
 
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفته و پس از انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد خودرو در محور شیراز - نورآباد شناسایی و مأموران اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در این راستا مأموران اقدام به ایست و بازرسی در محور مورد نظر كرده كه راننده خودرو به محض مشاهده ایست و بازرسی اقدام به فرار كرد.
 
سردار گودرزی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد؛ در بازرسی از این خودرو 106 كیلوگرم تریاك كشف شد.
 
این مقام انتظامی گفت: همچنین مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی فر شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خوردرو وانت پیکان مظنون و خودرو را برای بازرسی متوقف كردند.
 
سردار گودرزی افزود: در بازرسی از این خودرو 69 كیلو و 500 گرم تریاک که در کف اتاق عقب جاسازی شده بود، کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار