مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس با اشاره به جایگاه عظیم حجاب و عفاف در اسلام تصریح کرد: با رفتارهای نادرست به عظمت حجاب اسلامی لطمه نزنیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 31 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام عبدالرسول خسروبیگ عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی خواهران دانشگاه‌های آزاد اسلامی فارس که با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این استان، امام‌جمعه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید و کارشناسان فرهنگی خواهر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس در مجتمع فرهنگی تفریحی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و امام زمان (عج) اظهار داشت: امام زمان (عج) دارای شخصیت جامع و کاملی است که تنها به عالم اسلام و مسلمانان تعلق ندارد بلکه تمام جهانیان از وجود و فضائل ایشان می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی عنوان داشت: صاحبان تربیون و قلم باید چنان باشکوه و اقتدار، عظمت وجودی امام زمان را وصف کنند که درخور شأن و مقام بیکران وی باشد.

حجت‌الاسلام خسروبیگ با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ثمره انقلاب و کاشته امام است که با حمایت و هدایت بزرگان انقلاب و نظام آبیاری شد و رشد کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس با تأکید بر همراهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی فارس با ادارات و مسئولان شهرستانی در بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی بیان کرد: بزرگداشت امام خمینی بزرگداشت نظام و انقلاب است و امروزه اگر نام خمینی کبیر در تارک هستی ماندگار و قابل‌احترام برای دوست و دشمن شده به دلیل شخصیت بی‌نظیرش است ازاین‌رو باید در ادای احترام به ساحت مقدس این بزرگ‌مرد تاریخ تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام خسروبیگ بابیان اینکه چادر حجاب برتر برای زنان است و با اشاره به شرافت و کیاست بسیار این نوع حجاب عنوان داشت: با رفتار مناسب و گفتار صحیح به دنبال جذب افراد به عظمت والای اسلام و شئون اسلامی باشیم.

وی به وظیفه حوزه فرهنگی در قالب انسان‌سازی اشاره کرد و افزود: هدایت افراد به اصول بنیادی اسلام و قرآن با رفتار و منش درست و به‌جا موجب جذب بیشتر و بهتر افراد به‌ویژه جوانان می‌شود ازاین‌رو واحدهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید با نرمی و مهربانی در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ اسلامی در جامعه دانشگاهی بکوشند.

حجت‌الاسلام خسروبیگ در پایان سخنان خود با تأکید بر نقش ارزنده حجاب و عفاف اسلامی در جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و با اشاره به نقش فرهنگ در پیشرفت جوامع خاطرنشان کرد: در واحدهای فرهنگی باید به روی تمام افراد باز باشد تا با هدایت سازنده و راهنمایی مؤثر در راستای اعتلای فرهنگ والای اسلام نقش ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار