با حضور 6 شهردار لارستان، نهمین جلسه مجمع شهرداری‌های لارستان در شهر جویم برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 31 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:نهمین جلسه مجمع شهرداری‌های لارستان با حضور شهرداران شهرهای لار، بیرم، خور، بنارویه، اوز، جویم و موسوی بخشدار این منطقه به میزبانی شهر جویم برگزار شد.

در این جلسه، شهردار لار به‌عنوان رئیس مجمع شهرداری‌های لارستان بزرگ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پیگیری مصوبات جلسات پیشین، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، همفکری و یاری رساندن به یکدیگر است تا بتوانیم در پیشرفت و آبادانی نقطه‌نقطه لارستان گام مؤثر برداریم.

محمدرضا قنبرنژاد با تأکید بر جلب اعتماد مردم به شهرداری‌ها به‌عنوان ستون و پایه ارائه خدمات شهری، افزود: اگر مردم به شهرداری اعتماد کنند، شهروند با آسودگی خاطر درراه آبادانی شهر قدم برمی‌دارد و تا زمانی که مردم این اعتماد را نسبت به شهرداری به دست نیاورند، مشارکت حداکثری و سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود.

در ادامه این جلسه شهرداران علاوه بر امضا اساسنامه مجمع شهرداری‌های لارستان، تصمیماتی را اتخاذ کردند.

از جمله این تصمیم‌ها، اعلام پروژه‌های کاربردی و اساسی پیشنهادی شهرداران در جلسات آتی، آماده‌سازی و تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی مجتمع گلخانه‌ای مجمع شهرداری‌های لارستان با هماهنگی دبیرخانه مجمع و شهرداری اوز و دعوت از رئیس سازمان تأمین اجتماعی لارستان برای حل مسائل و مشکلات شهرداری در مورد بیمه کارگران ساختمانی و موارد مربوطه، از مصوبات اصلی این جلسه به شمار می‌رفت که بحث و تبادل‌نظر شد.

مجمع شهرداری‌های لارستان در سال 1390 کار خود را آغاز و پس از وقفه چندساله، به‌خاطر همفکری و هماهنگی بیشتر، به‌طور مجدد در سال 1393 باهدف ایجاد رویه مشترک در راستای رشد شهرهای لارستان بزرگ و با تأکید بر توانایی‌های شهرها و تلاش برای تقویت موزون شهرهای این شهرستان و همچنین کمک به‌منظور ارتقا شهرهای لارستان در سلسله مراتب شبکه‌ی شهری ایران، تشکیل و تاکنون این جلسات به‌طور مداوم در حال برگزاری است.

برچسب ها: شهرداری ، لارستان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار