دبیراجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فارس گفت تبلیغات زودهنگام داوطلبان این دوره از انتخابات رصد می شود و مورد ارزیابی هیاتهای نظارت بر انتخابات قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۰۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 04 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مهران حفاری  افزود: به داوطلبان انتخابات شوراها تذکر می دهیم که بر اساس بند 11 ماده 62 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی، تبلیغات زودهنگام آنها در رسانه ها و فضای مجازی ممنوع است.
وی اظهار کرد: در صورت مشاهده و یا ارائه گزارش از طرف نهادهای نظارتی و اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی، به طور قطع با داوطلبان متخلف برخورد قانونی می شود

دبیراجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان فارس گفت: نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراها در موعد مقرر یعنی هشت روز قبل از انتخابات تا 24 ساعت قبل از شروع روز رای گیری، می توانند براساس دستورالعمل ماده 61 و 62 قانون اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، تبلیغات خود را انجام دهند.
حفاری گفت: انتظار است که نامزدهای انتخابات شوراها منظم و قانونمند باشند تا فضای انتخابات با آرامش و حضور حداکثری مردم همراه باشد.
دبیراجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان فارس گفت: شهروندان می توانند موارد تخلف را به نمایندگان هیات های نظارت بر انتخابات شوراها که در تمامی شهرستانها، بخشهاو شهرها مستقر هستند، گزارش دهند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار