مدیر تنظیم بازار کشاورزی فارس گفت: با وجود افزایش قیمت گوشت مرغ در کشور، قیمت این کالا در استان فارس افزایشی نداشته است.
کد خبر: ۳۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 05 March 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هدایت‌الله رحیمی مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه قیمت هرکیلو گوشت مرغ در کشور به 8 هزار تومان رسیده است، گفت: قیمت این کالا در حال حاضر در استان فارس متعادل‌تر از بقیه نقاط کشور و میانگین هر کیلو گوشت مرغ در این استان هفت هزار و 100 تومان است.

رحیمی با بیان اینکه براساس ارزیابی انجام شده از 11 بهمن‌ماه تا 11 اسفندماه قیمت هر کیلو گوشت مرغ در استان فارس افزایش نداشته است، افزود: 11 بهمن‌ماه میانگین قیمت مرغ در استان فارس هفت هزار و 300 تومان بوده اما در 11 اسفندماه با 2.7 دهم کاهش به هفت هزار و 100 تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه هر کیلو مرغ در مکان‌هایی مانند دروازه کازرون شش هزار و 300 تومان و در مناطقی مانند شهرک گلستان و برخی نقاط معالی‌آباد هفت هزار و 600 تومان عرضه می‌شود، بیان کرد: در شهرستان‌های فارس نیز به دلیل هزینه حمل و نقل قیمت هر کیلو مرغ بین هفت هزار و 100 تا هفت هزار و 200  تومان است.

رحیمی ادامه داد: در زمان‌هایی مانند فرودین و اردیبهشت تقاضای بازار برای این کالا زیاد است به همین جوجه‌ریزی بیشتری انجام می‌شود؛ اما بعد از این دو ماه تقاضا کمتر می‌شود و جوجه‌ریزی هم به همین نسبت کاهش می‌یابد.

مدیر تنظیم بازار هاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی برای تامین مرغ در استان فارس نداشته باشند، تصریح کرد: اگر احساس شود قیمت مرغ در استان فارس در حال افزایش است، برای متعادل شدن بازار، توزیع مرغ بلافاصله آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار