استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیتهای استان فارس خصوصا شهرشیراز احداث ترمینال خارجی در شان این استان از ضروریات است و این امر نیازمند حمایت ویژه مسئولین می باشد.
کد خبر: ۳۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 23 May 2015

تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: دکتر سید محمد احمدی ، دردیدار مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور که به منظور معرفی مدیر کل جدید فرودگاههای استان فارس برگزار شد اظهار داشت: با مدیریت خوب وسازنده مدیرکل سابق فرودگاههای استان اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام شده است.

نماینده عالی دولت سیدی مدیر کل سابق فرودگاههای استان فارس را فردی توانمند و کارآمد خواند و افزود: زحمات آقای سیدی برکسی پوشیده نیست و آثار خوبشان دراستان فارس به یادگار خواهد ماند و.

دکتر احمدی ابراز داشت: فرودگاههای لار و لامرد به دلیل مراودات مردم این شهرستانها با کشورهای حاشیه خلیج جزء فرودگاههای شاخص محسوب می شوند و به منظور تقویت زیرساختها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز به توجه دارند.

استاندار فارس ابراز داشت: تقویت وگسترش صنعت هوایی وزیر ساختهای آن گامی در جهت توسعه استان به شمار می آید که انتظار میرود مسئولین کشور با توجه به جایگاه بالای استان فارس به مدیر کل جدید فرودگاههای استان کمک نمایند.

وی در پایان از زحمات سیدی مدیرکل سابق فرودگاههای استان فارس تقدیر و برای بدیعی فر مدیر کل جدید آرزوی موفقیت نمود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار