رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اعلام خبر برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شیراز، پژوهشگران، صاحبان اندیشه و متخصصان را به ارائه مقاله درباره آخرین یافته ها در این علم به دبیرخانه این همایش دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 20 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حمزه سارویی هدف از برگزاری این همایش را تولید و گسترش دانش فنی و کاربردمحور با رویکرد حرکت به سمت استقلال صنعتی، توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

به گفته وی، ایجاد زمینه مناسب برای تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت صنایع به سرمایه گذاری و حمایت از پژوهش های کاربردی برنامه ریزی شده از دیگر اهداف این همایش ملی است.

رییس دانشگاه آزاد واحد شیراز با بیان این که نخستین همایش ملی مهندسی برق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان 11 و 12 شهریور 94 در شیراز برگزار می شود، محورهای علمی این همایش را مهندسی مخابرات، الکترونیک و نانو، کنترل، قدرت، مهندسی پزشکی، مهندسی هسته ای، کامپیوتر و مدیریت انرژی بیان کرد.

وی گفت: کمیته علمی این همایش از پژوهشگران، صاحبان اندیشه و ایده، متخصصان و علاقه مندان در رشته های مختلف مهندسی برق و کامپیوتر دعوت می کند مقالات خود را که در برگیرنده آخرین یافته های علمی در زمینه های موضوعی همایش است تا 15 تیر 94 از طریق سایت همایش به نشانی www.bpjcee2015.ir ارسال کنند.

سارویی افزود: کارگاه های آموزشی تخصصی، سمینارهای علمی و برپایی نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات مهندسی برق در حاشیه این همایش، علاقه مندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در زمینه های مختلف مهندسی برق آشنا می کند.

به گفته وی، این همایش ملی را واحدهای شیراز و کازرون دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد شیراز برگزار می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار