مدير كل استاندارد فارس گفت: دوغ سنتی "ايل" تقلبی است.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 02 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رهنما مدير كل استاندارد فارس از كشف يك نوع دوغ باجعل علامت استاندارد و آدرس تقلبی بنام دوغ سنتی " ايل" به آدرس شيراز شهرك صنعتی خبرداد و گفت : متاسفانه عده ای سود جو با استفاده از اعتماد مردم اقدام به بسته بندی دوغ بدون هيچگونه مجوز قانونی و با آدرس جعلی و نامشخص و جعل علامت استاندارد مينمايند.

رهنما افزود: آدرس نامشخص اين محصول وعلامت استاندارد آن كه بدون كد ده رقمی است، از مشخصه های روشن تقلبی بودن آن است كه مصرف كنندگان ميتوانند به اين موضوع پی ببرند.

وي ازمصرف كنندگان خواست در صورت مشاهده كالاهايی كه داراي آدرس نامشخص و علامت استاندارد بدون كد ده رقمی است مراتب را از طريق شماره تلفن 36290906 به اداره كل استاندارد اطلاع دهند.

مدير كل استاندارد از برخورد جدی با عرضه كنندگان كالاهی تقلبی و كالاهايی كه بدون اصالت سازنده است، خبرداد و در اين خصوص به عرضه كنندگان هشدار داد كالاهايی را به مردم عرضه كنند كه دارای آدرس دقيق سازنده و علامت استاندارد با كد ده رقمی باشد.
 
رهنما همچنين از مصرف كنندگان خواست با ارسال كد ده رقمی حك شده در زير علامت استاندارد به شماره 10001517 از اصالت كالا اطمينان حاصل نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار