رئیس سازمان صداوسیمای مرکز فارس گفت: اگر امروز سپاه پاسداران در اوج قدرت نظامی و اوج معنویت قرار دارد نشانگر این است که دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رسالت خود را در این نهاد مقدس به‌خوبی ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس:

مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز فارس و معاونان رسانه ملی این استان با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: امیدوار هستم تمام مسئولان در راستای تحقق خواسته‌های عمیق مقام معظم رهبری در سال جاری که همانا همدلی و هم‌زبانی است قدم بردارند چراکه مطالبات مقام معظم رهبری مقطعی و تشریفاتی نیست.

وی در جمع مدیران و مسئولین معاونت‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان و مسئولان و مدیران صداوسیمای مرکز فارس از مأموریت‌های مجموعه نمایندگی یاد کرد و افزود: تعمیق معنویت کارکنان و خانواده‌های آنان، نشست‌های بصیرتی، نظارت و تائید صلاحیت‌های مکتبی و همچنین نظارت محتوایی بر متون و محصولات فرهنگی و حفظ و صیانت از مجموعه سپاه و بسیج از مأموریت‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.

وی با استناد به آیات و روایات صله‌رحم و دیدوبازدید مؤمنین از یکدیگر را از ضروریات یک زندگی اللهی دانست و بیان داشت: مسلمانان به‌ویژه شیعیان باید به زیارت یکدیگر بروند که این امر باعث احیای فرهنگ و رسوم شده و برکات اللهی بسیاری دارد.

همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: در آزادسازی خرمشهر یگان‌های عملیاتی استان فارس نقش بی‌نظیری داشتند و خاطرات و نکاتی از آن فتح بزرگ در سینه‌های بچه‌های جنگ نهفته که نیاز است بازگو شود.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر کمر دشمن بعثی را شکست و او را زمین‌گیر کرد.

در این دیدار رئیس سازمان صداوسیمای مرکز فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدارگفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدای بزرگ، عزیز کرده و کسی که خدا عزیزش کرده هیچ‌کس نمی‌تواند ذلیلش کند و امیدواریم این عزت تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه داشته باشد.

هوشنگ سهرابی مجموعه صداوسیما را برآمده از دل بسیج و سپاه برشمرد و افزود: کارکنان و مدیران رسانه ملی در استان فارس دلباخته ایثار و شهادت هستند و باروحیه بسیجی و با پشتکار در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته و معتقدیمیکی از آرزوهای دشمنان دیرینه نظام تضعیف دو مجموعه سپاه و صداوسیما بوده و بدیهی است که تقویت این دو مجموعه در دستور کار مسئولان و متولیان قرار دارد.

وی برگزاری جلسات همدلی مسئولان را موجب تحکیم و تقویت نیروها و مجموعه‌ها دانست و بیان داشت: مجموعه صداوسیما یک مجموعه هماهنگ و هم‌صدا و در خط امام و رهبری آماده هرگونه همکاری و انجام‌وظیفه برای پیشبرد اهداف نظام است.

رئیس سازمان صداوسیمای مرکز فارس گفت: اگر امروز سپاه پاسداران در اوج قدرت نظامی و اوج معنویت قرار دارد نشانگر این است که دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رسالت خود را در این نهاد مقدس به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

سهرابی افزود: اقتدار سپاه پاسداران موجب شادی دوستان و رعب و وحشت دشمنان است و باید به خاطر این عظمت خدا را شاکر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار