مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با راه‌اندازی پله برقی پل هوایی دروازه کازرون آمار پل‌های مکانیزه شیراز به عدد هفت رسید.
کد خبر: ۳۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 28 January 2017
پیمان باباخانی اظهار کرد: با راه‌اندازی پله برقی پل هوایی دروازه کازرون آمار پل‌های مکانیزه شیراز به عدد هفت رسید.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه این پل از چهار ماه گذشته آماده بهره‌برداری بوده است، افزود: مشکل برق مانع مهم عدم افتتاح و راه‌اندازی این پل بود که به لطف خدا با همکاری و تعامل اداره برق این مشکل برطرف و پروژه پله برقی دروازه کازرون به شهروندان سومین حرم اهل‌بیت (ع) تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی افتتاح و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: در شهر شیراز سه دستگاه پل هوایی واقع در بلوارهای زند، گاز و میرزای شیرازی به صورت پله برقی و چهار پل در بلوارهای مدرس، دکتر حسابی و چمران در دو نقطه  مجهز به آسانسور است که در مجموع عابران پیاده از هفت پل مکانیزه در شیراز استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به ساخت و نصب سه دستگاه پل هوایی عابر پیاده در سال 95، اظهار داشت: سه دستگاه پل هوایی به صورت رمپ در بلوارهای سرداران مقابل خیابان موعود، رحمت مقابل خیابان سفیر و محور کمربندی مقابل حجت‌آباد ساخته و نصب شده است.

باباخانی تصریح کرد: پلکان هفت پل هوایی نیز در محورهای کمربندی، چمران، سرداران، فرصت شیرازی، آفرینش، جمهوری اسلامی و مطهری جنوبی از پل های موجود تعویض و به رمپ تغییر یافت.

وی خاطر نشان کرد: تا سه‌ماهه نخست سال 96 نیز پنج پل هوایی جدید که بخشی از عملیات اجرایی آن انجام شده است در  بلوارهای باهنر جنوبی و امیرکبیر هر کدام دو نقطه و بلوار خلیج فارس در یک نقطه به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار