مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: سازمانهای و دستگاه های خصوصی و دولتی فارس بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند.
کد خبر: ۳۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 19 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:عبدالکریم نباتی با اشاره به آخرین وضعیت این سازمان در بحث مطالبات افزود: متاسفانه با توجه به خدمات گسترده این سازمان و هزینه کردهای بسیار، مطالبات از دستگاه های دولتی و خصوصی نیز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: مطالبات این سازمان از دستگاه های دولتی و خصوصی در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان بود که به طور حتم طی چند ماه گذشته از سال جاری این رقم افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس تصریح کرد: ۴۴ درصد از جمعیت استان فارس یعنی حدود دو میلیون و ۵۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که باید به آنها خدمات ارائه شود.

نباتی تصریح کرد: تعهدات این مجموعه بسیار بالا است و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز مستمری پرداخت می کند در حالیکه بدهی ها به این مجموعه نیز افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و زمانیکه نتوانیم درآمد خود را متناسب با هزینه ها داشته باشیم به طور حتم با مشکلاتی مواجه می شویم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس افزود: تشویق های مختلفی را در طول سال برای بدهکاران به سازمان تامین اجتماعی عملیاتی می کنیم که سازمانها و نهادها باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار