معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه تاریخ اکران فیلم های جشنواره فجر در شیراز عوض شده است، گفت: بنا بود که اکران فیلم ها ۱۳ بهمن ماه باشد که به دلیل برخی مشکلات به ۱۴ بهمن موکول شد.
کد خبر: ۳۶۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 23 January 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:مهدی رنجبر با اشاره به اینکه آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر در این شهر 14 بهمن ماه است، اظهار داشت: بنا بود که اکران فیلم ها 13 بهمن ماه باشد که به دلیل برخی مشکلات به 14 بهمن موکول شد.
وی با اشاره به مشکلی که برای تهیه بلیت فیلم ها در سامانه اعلام شده پیش آمده است، گفت: از آنجا که سامانه تهیه بلیت به صورت کشوری است و همزمان از تمام استان ها برای خرید بلیت اقدام می کنند با مشکل مواجه شده و این مشکل امروز و فردا نیز ادامه دارد.
معاون هنری ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه مردم از 5 بهمن ماه می توانند برای خرید بلیت اقدام کنند، افزود: از ابتدا 4 روز برای خرید بلیت به مردم وعده داده شده بود که با تاخیر تاریخ اکران ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست.
رنجبر با غلط خواندن راهبرد خرید بلیت از یک سامانه در سراسر کشور خاطرنشان کرد: استان فارس امسال 2 سالن برای اکران فیلم ها در نظر گرفته که در این دو سالن امکان خرید بلیت از گیشه نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم های جشنواره فجر با مشکل روبه رو نشوند.
وی با اشاره به اینکه در شیراز 22 عنوان از فیلم های جشنواره فجر اکران می شود، تصریح کرد: اسامی فیلم ها هنوز مشخص نیست اما تلاش می شود هر روز 2 فیلم در 2 نوبت اکران شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار