عضو شورای شهر شیراز:
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر خیز عده ای برای کاندیداتوری به گوش می رسد.که این خیز،ببخشید!ین شایعه، گریبان جناب شهردار را هم گرفته.اما برخی اعضای شورای شهر بر این باور نیستند و نظری دیگر دارند.
کد خبر: ۳۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 19 May 2015
تابناک فارس:
رفته رفته با نزدیک شدن به انتخابات مجلس از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر خیز عده ای برای کاندیداتوری مجلس به گوش می رسد.که این خیز،ببخشید شایعات، گریبان جناب شهردار را هم گرفته.اما برخی اعضای شورای شهر بر این باور نیستند و حرف دیگری می زنند.

مسلما برای رای آوردن در انتخابات مجلس و خدمت کردن در آن سنگر شایسته،نیاز به تبلیغات و دیده شدن و از همه مهمتر،خوب و نیک نقش بستن در ذهن مردم است.

در این بین خدماتی که از سوی شهرداری و جناب پاک فطرت،شهردار شیراز برای مردم صورت گرفته بر کسی پوشیده نیست و بطور منظم در رسانه ها اطلاع رسانی می شود که کار شایسته و نکوییست.

و حتی عده ای(محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز)بر این موضوع تاکید دو چندان دارند که این اطلاع رسانی ها اصلا جنبه تبلیغاتی برای جناب شهردار ندارد.

البته به نظر می رسد که تاکید های عزیزان این جرقه را بیشتر در ذهن ما بوجود آورد که شاید شهردار شیراز در پی خیز برای مجلس است.

در همین مورد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز صحبت های داشته که بیان می کند شهردار قصد خیز برای مجلس را ندارد.

محمدرضا هاجری عصر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیرازاظهار داشت: علیرضا پاک‌فطرت شهرداری جهادی و تلاش‌گر است و همچنان به عنوان شهردار شیراز می‌ماند و هیچ استعفایی در راه نیست.

وی بیان کرد: این روزها در محافل مختلف سیاسی موضوع کاندیداتوری شهردار شیراز و تبلیغات زودهنگام وی مطرح می‌شود و این در حالی است که به گفته وی چنین موضوعی صحت ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام خدماتی که توسط شهرداری در حال انجام است و از آن در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود هیچ ارتباطی با کاندیداتوری شهردار شیراز ندارد.

هاجری خاطرنشان کرد: در خواست ما این است گروه‌های مختلف و فعالان سیاسی از نشر هرگونه مطالب کذب و مطرح کردن در محافل عمومی خوددداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در چند سال گذشته فعالیت‌های عمرانی در شیراز دو چندان شده و این مهم نیز همچنان ادامه می‌یابد.

وی افزود: موضوع استعفای شهردار شیراز و انتخاب شهردار جایگزین نیز تاکنون در شورای شهر شیراز مطرح نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار