فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت:سارق احشام در این شهرستان دستگیر و از وی 28 راس گوسفند مسروقه کشف شد.و سارق منازل آپارتمانی شیراز پس از ارتکاب 13 فقره سرقت دستگیر شد.
کد خبر: ۳۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس:
سرهنگ مهرداد مشوق بیان کرد: در پی سرقت 28 راس دام در محله کوه پهن تنگ ابوالحیات کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه ابوالحیات کازرون با حضور در محل یاد شده پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی با همکاری شاکی موفق به شناسایی و دستگیری سارق و تحویل 28 راس گوسفند مسروقه به مالباخته شدند.

مشوق اضافه کرد:سارق قصد داشت احشام مسروقه را از شهرستان کازرون خارج کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت:پس از تشکیل پرونده ، سارق یاد شده به مراجع قضایی این شهرستان تحویل داده شد.

مشوق بیان کرد:سهل انگاری مالباختگان از عوامل اصلی سرقت است در حالی که با رعایت اقدامات پیشگیرانه می توان فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرد.



** سارق منازل آپارتمانی شیراز به دام پلیس افتاد

روابط عمومی نیروی انتظامی استان فارس همچنین به نقل از رییس پلیس آگاهی این استان اعلام کرد :سارق منازل آپارتمانی شیراز پس از ارتکاب 13 فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ سیروس حیدری بیان داشت:این سارق با استفاده از یک دستگاه دوچرخه منازل آپارتمانی را شناسایی و سپس اقدام به سرقت می کرد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد:در پی وصول پرونده ای از کلانتری ولی عصر شیراز مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

حیدری گفت:پس از بررسی های انجام شده مشخص شد، سارق یا سارقان با تخریب در آپارتمان مورد نظرشان اقدام به سرقت

لوازمی از قبیل لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری و عکاسی و ...از داخل منزل شاکی کرده بودند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران موفق شدند یک نفر متهم را در ارتباط با این سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

حیدری بیان کرد:متهم در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی و انجام 13 فقره سرقت از آپارتمان ها در شیراز اقرار کرد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ، اموال مسروقه ای از جمله لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری، آبمیوه گیری، چهار دستگاه دوچرخه، یک دستگاه دوربین مدار بسته و ظروف آشپز خانه کشف شد.

رییس پلیس آگاهی فارس گفت: برای پیشگیری از سرقت ضروری است شهروندان در منازل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار