معاون شهردار شیراز از فروش یک هزار و ۷۵ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری شیراز خبرداد.
کد خبر: ۳۵۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 02 January 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمد اسدی  معاون شهردار شیراز اظهار داشت: رویکرد شورای شهر و شهرداری شیراز سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی است و تاکنون نیز در این زمینه طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

معاون شهردار شیراز تصریح کرد: در چند سال گذشته یک‌هزار و 75 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری شیراز به فروش رسیده که 300 میلیارد تومان آن در قطار شهری و مابقی در قالب 30 طرح اداری، تجاری و مسکونی اجرا شده است. شهرداری شیراز در موضوع اوراق مشارکت هم‌اکنون 630 میلیارد تومان بدهی دارد و با برنامه‌ریزی تمام به دنبال تسویه حساب آن در زمان مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های مشارکتی سرمایه‌گذاری شیراز 5 هزار میلیارد تومان ارزش افزوده به دنبال دارد، بیان کرد: برخی می‌گویند شهرداری شیراز با مشکل اقتصادی و ورشکستگی روبه‌رو شده اما این در حالی است که در چنین شرایط و وضعیت نامناسب اقتصادی طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری را در دست اجرا دارد و هیچ مشکلی ندارد.

اسدی گفت: با شرایط مناسب اقتصادی پیش آمده در شهرداری شیراز آماده حمایت از سرمایه‌گذاران بوده و آنان را نیز حمایت می‌کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار داشت: شورای شهر شیراز در سال 93 شهرداری را مکلف به سرمایه‌گذاری به مبلغ 700 میلیارد تومان کرد که در سال گذشته به یکهزار میلیاردتومان رسید و امسال به سه هزار طرح رسیده است.

غلامحسین شعرا افزود: سرمایه‌گذاری تعریف شده سال 95 در بخش سرمایه گذاری، مناطق و ارتفاعات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار