این سخنان نماینده ارومیه در مورد مسائل حوزه انتخابیه اش را بخوانید و مقایسه کنید با پیگیری ها و سخنان نمایندگان استان پهناور و ارزشمند فارس در مورد حوزه های انتخابیه شان.
کد خبر: ۳۴۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 24 December 2016
به گزارش تابناک فارس:این سخنان نماینده ارومیه در مورد مسائل حوزه انتخابیه اش را بخوانید و مقایسه کنید با پیگیری ها و سخنان نمایندگان استان پهناور و ارزشمند فارس در مورد حوزه های انتخابیه شان.
 
این اظهارنظر قاضی پور در مورد دریاچه ارومیه را بخوانید
تبعیض از این بیشتر که فاضلاب‌ها وارد دریاچه ارومیه می‌شوند آن هم بدون تصفیه؛ چیت چیان و ابتکار قاتلین دریاچه ارومیه هستند و ستاد احیاء دریاچه ارومیه مسئول آوارگی مردم محروم آذربایجان غریب هستند.
 
این در حالیست که ده ها برابر دریاچه های خشکیده استان فارس هزینه برای احیای دریاچه ارومیه شده است و شاهد تبعیضی دردناک در این زمینه هستیم و حال قضاوت کنید که نمایندگان فارس چه کاری برای دریاچه های مظلوم استان کردند؟
 
از جناب آقای روحانی درخواست می‌کنم که راه آهن مردم آدربایجان را بدهند، چرا راه آهن اصفهان شیراز که بعد از را ه آهن ارومیه استارت زده شده بود به پایان رسیده است راه آهن ارومیه - مراغه 180 کیلومتراست ولی راه آهن اصفهان - شیراز 500 کیلومتر  پس در بین این کارها عدالت علی (ع) کجاست.
 
ببینید این نماینده چطور در مورد راه آهن بین 2 شهری سخن می گوید که در مقایسه با محور مهمی مانند شیراز-اصفهان مانند قیاس کوچه و بزرگراه است اما خواستار پیگیری آن هم تراز با راه آهن شیراز است.
 
گذشته از سخنان عجیب و حاشیه هایی که این نماینده دارد؛پیگیری مسائل حوزه انتخابیه اش  بسیار بهتر از نمایندگان استانمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار