مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دهه فجر سال جاری 30 طرح ورزشی در این استان و ورزشگاه میانرود شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 15 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: حیدرعلی کامیاب بعدازظهر امروز در حاشیه گردهمایی معاونان توسعه منابع و پشتیبانی، روسای اداره توسعه منابع و مسؤولان آموزش ادارات کل ورزش و جوانان با بیان این‌که در دهه فجر سال جاری 30 طرح ورزشی در این استان و ورزشگاه میانرود شیراز به بهره‌برداری می‌رسد در سخنانی اظهار داشت: در حوزه فضاسازی در یک سال گذشته در دو بخش خصوصی و دولتی بیش از 90 سالن ورزشی احداث و به بهره‌برداری رسیده و نیز 45 طرح شناسایی و 10 طرح ورزشی دیگر در سال جاری به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: فارس با 900 هیات ورزشی، 361 نیروی قراردادی و رسمی، بیش از 102 پست خالی دارد و در یک سال گذشته با استفاده از ظرفیت‌های قانونی 65 درصد اصلاح احکام صورت گرفته و حقوق و مزایای همکاران افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای خرید کالا، اعزام به عتبات عالیات و تقسیط 100 هزارتومانی برای سفر به کشورها، به‌کارگیری نیروی متخصص در حوزه ورزش و کسب رتبه برتر در مشارکت خیران از دیگر فعالیت‌های این اداره کل بوده است.

کامیاب افزود: کمک 7 میلیارد تومانی خیران برای احداث اماکن ورزشی، اهدا 10 خودرو از سوی خیران، وصول یک میلیارد و 600 میلیون تومان طلب از وزارتخانه، اعتبارات 192 میلیارد تومانی سال جاری نیز توسط  اداره کل ورزش و جوانان انجام ‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار