پیکر عالم ربانی حجت الاسلام حاج سید مجدالدین مصباحی از علمای برجسته شهر شیراز صبح سه شنبه در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 12 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:
آیین تشییع حجت الاسلام حاج سید مجدالدین مصباحی با حضور مردم و مسوولان استان فارس از بیت آن مرحوم واقع در خیابان حافظ مقابل سازمان اسناد ملی به طرف حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار و پیکر آن عالم ربانی در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) به خاک سپرده شد.

نماز بر پیکر حجت الاسلام حاج سید مجدالدین مصباحی را آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خواند.

در ین مراسم، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای جامعه روحانیت شیراز، فرماندار شیراز و دیگر مسوولان استان فارس هم حضور داشتند.

حضرت علی بن حمزه (ع) فرزند بلافصل امام موسی الکاظم(ع) است.

مراسم ترحیم این عالم ربانی روز چهارشنبه (23 اردیبهشت) از ساعت 17 الی 30 : 18 در حرم حضرت علی بن حمزه (ع) برپا خواهد شد.

حجت الاسلام سید مجدالدین مصباحی از علمای شیراز 16 اردیبهشت 94 به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان نمازی در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت.

کتاب رمز ملل اولین اثری است که از وی در اصول عقاید منتشر شده است، وی از طرف مراجع عالیقدر شیعه همچون آیت‏ الله حکیم، آیت‏ الله میلانی و آیت‏ الله مرعشی نجفی دارای اجازات روایتی و امور حسبیه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار