معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:مردم در مراجعه به دستگاه های اجرایی نباید احساس تبیعض کنند.
کد خبر: ۳۳۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 27 November 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان:جلیل حسنی در جمع مردم روستای بائن اظهار داشت:هدف حضور ما در روستاها قدم کوچکی در جهت رفع مشکلات مردم روستاهاست ، چرا که وقتی مسئولین فقط در ادارات خود بنشینند و از درد دل روستاییان و مردم خبر نداشته باشند، کار در روستا پیش نخواهد رفت، ولی وقتی به روستاها بروند و از نزدیک با مردم بنشینند و مسائل و مشکلات روستا را بشنوند،بهتر می توانند در جهت رفع مشکلات روستاها گام بردارند.

وی با بیان اینکه احساس تبیعض از خود تبیعض بدتر است؛تصریح کرد:اگر خدایی نکرده مردم احساس کنند که در سیستم اداری، بین مردم تبیعض قائل می شود، این به خودی خود تاثیرات ناگوار و بدی را در جامعه اسلامی خواهد گذاشت؛ لذا تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارشان قرار دهند و کار فقیر وغنی را انجام دهند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه سخنانش به موضوع آبگیر بودن روستای بائن هم اشاره کرد و گفت: تا جاییکه بنده اطلاع دارم شهرداری لار برای مهار آبهای سطحی روستای بائن پیمانکاری را مشخص کرده است که امیدواریم شهرداری و سازمان برنامه و بودجه استان فارس با همکاری هم هر چه سریعتر این مشکل را برطرف نمایند.

وی با بیان اینکه سعی میکنیم اعتبارات بصورت عادلانه در روستاها توزیع گردد؛افزود:روسای ادارات شهرستان در حد اختیارات خود و باتوجه به اعتباراتی که در اختیار دارند و در چار چوبی که برایشان تعریف شده است، نسبت به تقاضاها و درخواست های مردم روستاها کوتاهی نکنند و کمک نمایند تا روستاها روز به روز آبادتر شود که خدا را شکر تا بحال نیز همین گونه بوده است.

حسنی با اشاره به اینکه مسئولین باید همیشه پاسخگوی نیازهای مردم باشند ؛گفت:وظیفه ماست که ظرفیت های محدودی که دولت در اختیار ما گذاشته است را در جهت رشد و توسعه منطقه بکار گیریم و اگر هم محدودیت قانونی داشتیم مردم را ناراحت نکرده بلکه با اخلاق و رفتار مناسب با آنها برخورد و در کل عملکردمان را خوب جلوه دهیم و خدایی نکرده با ارباب رجوع، با لحنی تند سخن نکنیم.

وی ادامه داد:همه مردم در جریان محدویت های مالی دولت هستند، اما یقین بدانید که مسئولین با حداقل اعتبارات و امکانات لازم و با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در سیستم اداری شهرستان وجود دارد با انگیزه و عشق در راه خدمت رسانی به مردم قدم بر داشته و برنامه ریز ی کرده ایم که در وقت غیراداری و بعد از ظهر ها و شب ها به روستاها برویم تا مشکلات و معضلات روستاها را مرتفع نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه با مشکلات روستای بائن ناآشنا نبوده و نیستم، تصریح کرد:تمامی موارد و مشکلاتی که توسط مردم در روستاها بیان می شود را دسته بندی و اولویت بندی کرده و متناسب با اعتبارات سالهای آتی در جهت رفع معضلات و مشکلات تلاش می کنیم.

حسنی در پایان سخنانش از معاونت بهداشتی دانشکده و رییس مرکز بهداشت لارستان خواست که در راستای رفع معضل فاضلاب روستای بائن همت نماید ودر اسرع وقت کارشناسانی را از مرکز بهداشت به این روستا فرستاده و بررسی کنند و گزارش کاملی را تهیه و به فرمانداری و دانشکده علوم پزشکی لارستان ارائه و در جهت رفع آن تلاش کنند تا مردم از وجود فاضلاب آسیب نبینند.

پیش از این نیز تعدادی از روسای ادارات شهرستان نیز پاسخگوی سووالات مردم بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار