در گروه یک مرحله مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور تیم های فارس و خوزستان با قرار گرفتن در صدر گروه خود به عنوان سرگروه به مرحله پایانی راه یافتند.رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در گروه ب از بیست و یکم آبان ماه در سالن خانه کشتی شیرازآغاز می شود.
کد خبر: ۳۲۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 10 November 2016
به گزارش تابناک فارس:در نخستین روز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در گروه الف، تیم های فارس، تهران، لرستان، خوزستان، مازندران و توابع تهران برابر حریفان خود پیروز شدند.
 
در این رقابت ها که دیروز در سالن خانه کشتی شیراز آغاز شد، تیم تهران با نتیجه هفت بر یک از سد لرستان گذشت و فارس هم 6 بر 2 استان مرکزی را شکست داد.
 
تیم فارس هفت بر یک برابر کردستان پیروز شد، تهران با نتیجه هفت بر یک برابر استان مرکزی به برتری دست یافت، لرستان هم پنج بر سه کردستان را شکست داد، خوزستان 6 بر 2 توابع تهران را مغلوب کرد و مازندران هم با همین نتیجه برابر البرز پیروز شد .
 
همچنین خوزستان هشت بر صفر البرز را از پیش رو برداشت، مازندران هفت بر یک قم را شکست داد، خوزستان هفت بر یک مازندران را شکست داد و توابع تهران هم هفت بر یک برابر قم به برتری رسید.
 
در گروه یک مرحله مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور تیم های فارس و خوزستان با قرار گرفتن در صدر گروه خود به عنوان سرگروه به مرحله پایانی راه یافتند.
تیم های تیم های تهران و مازندران هم به عنوان تیم دوم گروه خود به دیدار رده بندی رفتند.
 
فارس، تهران ، لرستان، کردستان،مرکزی، خوزستان، مازندران، البرز، توابع تهران و قم تیم های شرکت کننده در گروه الف رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور بودند.
 
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در گروه ب از بیست و یکم آبان ماه در سالن خانه کشتی شیرازآغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار