رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس گفت: از ابتداي امسال تا پايان مهرماه، بالغ بر 114 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي اين استان منعقد شده و قريب به 24 هكتارزمين واگذار شده است.
کد خبر: ۳۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 01 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: شاهپور قنبري سه‌شنبه 11 آبان در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اين تعداد قرارداد، براي ساخت واحدهاي صنعتي بيش از 500 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري توسط بخش خصوصي انجام و پيش‌بيني مي‌شود با بهره‌برداري از تمام واحدهاي صنعتي، كه بعضا عمليات اجرايي آنها آغاز شده است، براي بيش از 700 نفر اشتغال ايجاد شود.

وي ادامه داد: شهرك‌هاي صنعتي بزرگ شيراز، سنگ ني‌ريز، فتح‌آباد مرودشت و آباده به ترتيب بيشترين تعداد قراردادهاي جديد منعقد شده و صنایع غذایی، کانی غیر فلزی و شیمیایی به ترتیب بیشترین متقاضی ایجاد واحدهای جدید صنعتی را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: با احتساب قراردادهای جدید در 7 ماهه امسال، در مجموع كل قراردادهای منعقد شده به 5 هزار 260 فقره رسيده است.

قنبري همچنين بهره‌برداري از 45 واحد صنعتي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان فارس در نيمه نخست امسال را يادآور و متذكر شد: با بهره‌برداري از اين واحدها، كه با 400 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري به نتيجه رسيده بود، براي 463 نفر اشتغال ايجاد شد.

وی با بیان اینکه فارس عنوان دوم کشور را در زمینه شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده است، گفت: تعداد قراردادهای منعقد شده در نیمه نخست امسال  بیانگر اشتیاق سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی است.

قنبري گفت: استان فارس در میان شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی سراسر کشور جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود که بیشترین آمار تعداد قراردادهای منعقد شده و واگذاری زمین را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار