امام‌ جمعه کازرون، خواستار پرهیز از مسائل حاشیه‌ای سیاسی و جناحی در دانشگاه‌های آزاد کشور شد.
کد خبر: ۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹ 06 February 2015

به گزارش فارساز کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند پیش‌ازظهر امروز در دیدار با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور که در دفتر کار وی صورت گرفت در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از برکات و رویش‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود که به اذن امام خمینی (ره) و با همت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کشور تأسیس و باعث تحقق آرزوی دست‌نیافتنی بسیاری از افراد برای ورود به دانشگاه شد.

وی از مؤسسان و پایه‌گذاران این دانشگاه در سطح کشورو پیرو آن در کازرون که با پی‌گیری آیت‌الله ایمانی راه‌اندازی شد تقدیر کرد و متذکر شد: در حال حاضر حدود 16 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد این شهر مشغول به تحصیل هستند که باید به مسائل فرهنگی و اعتقادی آنان توجه بیشتری شود.

امام‌جمعه کازرون به بومی‌سازی دانشجویان این دانشگاه به‌ویژه دانشجویان دختر تأکید کرد و افزود: مشکلات عدیده‌ای پیش روی دانشجویان دختر ازجمله خوابگاه و دوری آنان از کانون خانواده ایجاد می‌شود که باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

خرسند تسریع و راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد کازرون را از معاون عمرانی این دانشگاه خواستار شد و تصریح کرد: این بیمارستان موردنیاز دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون بوده که باید هرچه زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی پرداختن به بعد علمی و عدم ورود به مسائل حاشیه‌ای سیاسی و جناحی در دانشگاه آزاد را خواستار شد.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به موقوفه بودن زمین دانشگاه آزاد اسلامی کازرون گفت: حقوق معوقه موقوفات توسط این دانشگاه پرداخت نمی‌شود که این امر از نظر شرعی جایز نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار