مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: بانوان نیک اندیش عرصه سلامت استان فارس نخستین بیمارستان تخصصی بانوان خیرساز کشور را در شیراز می‌سازند.
کد خبر: ۳۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 04 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اکبر رامجردی ، اظهار داشت: این بیمارستان 200 تختخوابه در زمینی به مساحت 28هزار مترمربع جنب بیمارستان قلب الزهرا‌(س) شیراز در 9 طبقه ساخته می‌شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکتی با بیان اینکه برای ساخت این بیمارستان 480 میلیارد ریال برآورد اعتبار پیش‌بینی شده است افزود: بانوان نیک‌اندیش استان فارس ساخت این بیمارستان که تمام خدمات پزشکی و اداری آن را زنان ارانه می‌کنند متقبل شده‌اند.

رامجردی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار خیر در عرصه سلامت استان فارس فعال هستند و بخش عمده‌ای از آن را بانوان تشکیل می‌دهند،گفت: همچنین هیئت امنا و مدیریت این مرکز درمانی را زنان خیر عرصه سلامت برعهده می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات پزشکی و اداری توسط پرسنل زن در این بیمارستان ارائه می‌شود تصریح کرد:این بیمارستان برای شروع به کار به حمایت‌های دولت نیاز دارد تا اقدامات اولیه آن با شتاب بیشتری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار