مراسم میهمانی لاله‌ها با حضور پرشور مردم، مسئولان استان فارس و خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳ 06 February 2015

به گزارش تسنیم، مراسم میهمانی لاله‌ها با حضور پرشور مردم، مسئولان استان فارس و خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) عصر امروز در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در این آئین پیام حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را قرائت کرد و اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان فارس امروز در کنار خانواده‌های شهدا و ایثارگران حاضر شده و به پاسداشت فداکاری‌های شهدای انقلاب مزار آنها را گلباران و عطرافشانی می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب استان، گفت: این اقدام نه تنها تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و شهداست بلکه سبب کوری چشم دشمنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران این آرزو را به گور می‌برند که بتوانند به آرمان‌های انقلاب، اراده، عزم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند و در راه رسیدن انقلاب به اهداف آن خلل ایجاد کنند زیرا عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون شهداست.

حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، نیز در این آئین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در سن 36 سالگی در شرایط خاص بین‌المللی و منطقه‌ای قرار دارد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال کمیته‌های 24 گانه ستاد دهه فجر استان فارس به خوبی به وظایف خود عمل کرده و کمیته مساجد فعال‌تر از دیگر کمیته‌ها به رسالت خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دل مردم آزاده جهان هراس دارند، افزود: انقلاب اسلامی و مردمی ایران در مقابل تمام تهدیدها و تحریم‌‌ها ایستادگی کرده و امروزه دشمنان با اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) قصد تضعیف مکتب اسلام را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران از جمله مردمی بودن آن، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌های این انقلاب است و متأسفانه امروزه گروه‌های تکفیری که زائیده نامشروع آمریکا هستند جنایات بزرگی را به نام اسلام در دنیا انجام می‌دهند تا موج اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در دنیا را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام رضایی تأکید کرد: مردم ما در روز 22 بهمن ماه امسال استوارتر از گذشته، با اعتقادی راسخ و با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی حضور می‌یابند و پاسخ کوبنده خود به اهانت‌های اخیر به رسول‌الله(ص) و به زیاده‌خواهی‌های استکبار و سران آنها در خیابان‌ها خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان ایران اسلامی به دنبال خدشه‌دار کردن کامل‌ترین مکتب بشری که همان اسلام است هستند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال جنگ با فرهنگ و عزت ما هستند و وجود ایران اسلامی سرافراز و مقتدر در منطقه و در سطح بین‌الملل را برنمی‌تابند.

به گزارش تسنیم، در این آئین مسئولان استان و مردم مزار شهدا را گلباران و با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار