فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بیش از 30 درصد از جرائم حادث شده در این استان با استفاده از روش‌های علمی توسط پلیس‌های تخصصی کشف می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 08 October 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس: سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی، کشف یک سوم از کل جرائم با استاده از شیوه‌های تخصصی توسط پلیس استان فارس را نشان‌دهنده جایگاه و تاثیر علم و فعالیت‌های نیروی انتظامی دانست.

او گفت: امروز پلیس مأموریت‌های خود را با عقلانیت و خرد جمعی انجام می‌دهد و حرفه‌ای گرایی و دانش‌بنیانی پلیس روز به روز بهتر شده و سیر صعودی دارد.

گودرزی که در جلسه ارتقاء سطح علمی فصلنامه دانش انتظامی استان فارس سخن می‌گفت، اضافه کرد: نیروی انتظامی در راستای نیازهای جامعه اقدام به انجام مأموریت‌های خود کرده و در راستای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از امنیت و آرامش موجود در جامعه مرهون تلاش اساتیدی است که علم را ترسیم و تبیین می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه پلیس نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، افزود: امروز بیش از 12 دانشکده تخصصی و علمی در دانشگاه علوم انتظامی امین وجود دارد که در آنها فراگیران آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

گودرزی با اشاره به این موضوع که در فصلنامه دانش انتظامی تجربیات ارزشمند همکاران منتشر و منعکس می‌شود، گفت: با توجه به تهدیدات فضای مجازی در عصر حاضر، چاپ هشدارهای انتظامی و آموزشی پیرامون این موضوع می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار