فرمانده انتظامی استهبان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰ 05 February 2015

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمدعلی فرهادی در دیدار با مردمی خود در مسجد احمدی این شهرستان، اظهار داشت: تنها راه پیشگیری از جرائم، همکاری و مشارکت مردمی است.

وی بابیان این‌که با تلاش مأموران انتظامی شهرستان انواع سرقت در شهرستان نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است، از مردم درخواست کرد پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری دهند.

سرهنگ فرهادی تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت را گامی مهم در پیشگیری از وقوع انواع سرقت دانست و گفت: همه تلاش مأموران انتظامی شهرستان این است که امنیت کامل را برای شهروندان تأمین نمایند.

210 هزار نخ سیگار قاچاق در لارستان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل البسه، کفش و سیگار قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین خلیفه با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در محور بندرعباس-لارستان به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس 242 ثوپ البسه، 300 جفت کفش و 210 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

انهدام باند سارقان قطعات خودرو با 31 فقره سرقت در کازرون

با تلاش مأموران پلیس آگاهی کازرون استان فارس باند سارقان قطعات خودرو با 31 فقره سرقت متلاشی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون در این زمینه گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های قطعات خودرو در کازرون مأموران پلیس آگاهی هفته گذشته یک نفر مال‌خر که مغازه‌دار بوده را دستگیر کردند.

سرهنگ مهرداد مشوق تصریح کرد: مال‌خر دستگیرشده، فروشنده قطعات را شخصی با هویت معلوم اهل و ساکن شهرستان ممسنی معرفی کرد که مأموران پلیس آگاهی کازرون رسیدگی به موضوع را با حساسیت ویژه‌ای و باهدف دستگیری سارقین و دیگر مال‌خران احتمالی در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به شهرستان ممسنی عزیمت و ضمن شناسایی عامل فروش قطعات مسروقه، وی را در مغازه‌اش دستگیر که ایشان مدعی شد اموال موردنظر را از دو نفر دیگر خریداری کرده که بلافاصله مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن دو را شناسایی و دستگیر و تعداد 12 عدد ای سی یو سرقتی از خودروها از آنان کشف کردند.

سرهنگ مشوق با اشاره به اعترافات سارقان دستگیرشده تصریح کرد: این دو سارق در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 31 فقره سرقت «ای سی یو» از خودروها در شهرستان کازرون اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون بابیان اینکه دستگیرشدگان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند به شهروندان توصیه کرد: از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کرده و حتی‌المقدور خودروی خود را در پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کرده و اموال باارزش داخل داشبورد، رادیوپخش‌های کشویی یا پنل دار و وسایلی از این قبیل را بردارند.

تعقیب و گریز مأموران منجر به کشف 4 کیلوگرم هروئین در شیراز شد

مأموران یگان امداد شهرستان شیراز با توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور شیراز- اصفهان، 4 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان مطلع شدند قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور شیراز-اصفهان در حال تردد و جابجایی مواد مخدر هستند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی تصریح کرد: مأموران پس از اطمینان یافتن از صحت خبر در قالب دو اکیپ به محور موردنظر اعزام و خودرو موردنظر را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 4 کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: راننده و سرنشین خودرو که قصد متواری شدن داشتند با سرعت عمل مأموران دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف‌شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل داده شدند.

سرهنگ اسماعیلی در پایان با اشاره به اثرات سوءمصرف مواد مخدر در جامعه افزود: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی شهرستان شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار