معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اجرای هفتگی طرح امنیت عمومی در شیراز و فارس، گفت: این طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی و پاک سازی نقاط مختلف شهر از مجرمین انجام می شود.
کد خبر: ۲۹۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 07 September 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:سرهنگ ناصر کشاورز، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی فارس امروز (16شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای هفتگی طرح امنیت عمومی در شیراز و فارس، گفت: این طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی و پاک سازی نقاط مختلف شهر از مجرمین انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه 13 و 14 شهریور ماه طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر و سلاح های غیر مجاز انجام و در این عملیات هشت کیلو و 985 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، تاکید کرد: 2 قبضه سلاح جنگی، 27 قبضه سلاح شکاری، 136 عدد فشنگ و 12 خودرو سرقتی در این عملیات ها از متهمین به دست آمد.

این مقام مسئول، قرص های روان گردان، 110 کیلوگرم پودرهای غیرمجاز را از دیگر مواری دانست که در این عملیات ها کشف شده است، افزود: 277 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز نیز دستگیر شدند و 320 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز هم به شکل خود معرف بودند.

وی اظهار داشت: 900 نفر متهم در این عملیات دستگیر شدند که 84 نفر تحت تعقیب مقامات قضایی بودند و در این مدت 39 نفر سارق و 111 نفر خرده فروش مواد مخدر بازداشت شدند و 147 منزل مشکوک هم مورد بازرسی قرار گرفت.

وی، اجرای این طرح ها را باعث افزایش رضایت مردم خواند و یادآور شد: 2 پرونده قتل و کودک ربایی نیز توسط کاراگاهان نیروی انتظامی با دستگیری مجرمین خاتمه یافت.

کشاورز با اشاره به طرح های مختلف پلیس ویژه ایام بازگشایی مدارس و دهه اول محرم، تاکید کرد: طرح برخورد با بدحجابی در دستور کار قرار دارد با هر لباسی که عفت عمومی را جریحه دار کند، برخورد خواهد شد.

وی همچنین از دستگیری 32 نفر که تحت عناوین مختلف قماربازی  و ایجاد مزاحمت می کردند، در محل های جنوب شهر خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار