رئیس شعبه هلال احمر شیراز خبر داد: تیم جست‌وجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شیراز، در ارتفاعات جنگلی باباکوهی با جسد جوانی روبه‌رو شد که شواهد نشان از گذشت چند روزی از مرگ وی می‌داد.
کد خبر: ۲۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 03 September 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمد جواد رشیدی در این باره توضیح داد: روز جمعه 12 شهریور همزمان با استقرار تیم جست‌وجو و نجات کوهستان هلال احمر این شعبه در پایگاه باباکوهی، با مراجعه حضوری یک کوهنورد در ساعت 6 صبح و اعلام استشمام بوی نامطبوع شدید در منطقه جنگلی باباکوهی، بلافاصله 2 نجاتگران کوهستان به محل اعلامی، اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران با حضور در منطقه، پس از گشت زنی و جست‌وجوی منطقه جنگلی، با جسد بی جان جوانی 25 ساله برخورد کردند که شواهد نشان میداد چند روزی از فوت این جوان گذشته است.

رشیدی تصریح کرد : بر این اساس با هماهنگی تیم جست‌وجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شیراز با مرکز کنترل عملیات جمعیت استان و اعلام این موضوع و اطلاع رسانی سازمان به مرکز 110، عوامل نیروی انتظامی، پس از تماس با نجاتگران و دریافت موقعیت جسد ، خود را به محل حادثه رساندند.

وی اظهار کرد : بعد از حضور عوامل نیروی انتظامی و دستگاه های زیربط در محل حادثه و بررسی های لازم در ساعت 12 پس از انتقال جسد به پایین کوه ، نجاتگران با بازگشت به پایگاه باباکوهی به کار خود پایان دادند.

قابل ذکر است علت فوت این جوان مشخص نیست و از سوی مراجع مربوطه در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار