آیین رونمایی کتاب «انقلاب اسلامی در شیراز» امروز (15بهمن) در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد، این کتاب که به قلم منصور نصیری طیبی نگاشته شده است.
کد خبر: ۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸ 04 February 2015

به گزارش خبرنگار شبستان،آیین رونمایی کتاب «انقلاب اسلامی در شیراز» امروز (15بهمن) در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد، این کتاب که به قلم منصور نصیری طیبی نگاشته شده است.

دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در خصوص انقلاب و یوم الله دهه فجر است توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اجرا شده است، افزود: نگارش و کتابت کتاب باعث می شود تا مطالب تاریخی برای نسل های دیگر ماندگار شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، اکبر اشرفی، معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز گفت: این انقلاب در کل کشور پراکنده شده بود در مراکز استان ها و شهرهای کوچک که هر کدام از آنها قابل بررسی است.

وی با یادآوری این مطلب بعد از مدت های منتظر تدوین این کتاب بود بالاخره به چاپ رسید، اظهار داشت: این کتاب باید سال 82 رونمایی می شد.

اشرفی تاکید کرد: مرکز استاد انقلاب اسلامی تلاش خود را برای حمایت از نویسندگان و انتشار دریغ نمی کند و این مرکز نهاد عمومی و غیر دولتی بوده و هدف اصلی آن انتشار مطالب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار