جنوب فارس همواره با مشکلات امنیتی مواجه بوده که با بررسی های انجام شده در خصوص ناامنی های فارس به این نتیجه رسیده ایم که این ناامنی ها منشاء داخلی ندارد و و به دلیل همجواری با استان اطرافی خود که سطح امنیت پایینی دارند به وجود آمده است.
کد خبر: ۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳ 03 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ظهر سه شنبه در جریان افتتاح کلانتری مرکز لامرد گفت: جنوب فارس همواره با مشکلات امنیتی مواجه بوده که با بررسی های انجام شده در خصوص ناامنی های فارس به این نتیجه رسیده ایم که این ناامنی ها منشاء داخلی ندارد و و به دلیل همجواری با استان اطرافی خود که سطح امنیت پایینی دارند به وجود آمده است.

وی افزود: در راستای تامین امنیت منطقه تا کنون تعداد زیادی از نیروها جان خود را در این راه از دست داده اند تا آخرین شرورهای منطقه پاکسازی شوند و این مهم با دلسوزی نیروهای امنیتی و مشارکت مردم تحقق یاقته است.

استاندار فارس عنوان کرد: ولایت فقیه خیمه گاه انقلاب است و مردم با حرکت حول محور ولایت توانسته اند از ابتدای انقلاب تا کنون مقابل دشمن و استکبار ایستادگی کنند.

وی یادآور شد: انقلاب های شکل گرفت در منطقه به دلیل عدم ولایت و پیروی از آن به شکست انجامید و هم اکنون آنان به نقطه آغازین خود بازگشته اند.

احمدی در پایان سخنان خود در خصوص نیروی امنیت منطقه گفت: تامین نظم و امنیت مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است و اگرچه نیروی انتظامی امکانات کافی ندارد اما با کمک و مشارکت مردم هم اکنون نیروی انتظامی با کمک و مشارکت مردم از لحاظ توانمندی اقتدار دارای وضعیت مطلوب هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار