علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از اردوگاه هدایت، مجتمع نگهداری متکدیان، افراد ولگرد و ... اظهار داشت: اکنون‌که معابر برای این افراد ناامن شده طبق آمار ارائه‌شده به اردوگاه هدایت، شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت املاک به‌ویژه در بافت مرکزی شهر هستیم.
کد خبر: ۲۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 24 April 2015

تابناک فارس به نقل از دفتر شهردار شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از اردوگاه هدایت، مجتمع نگهداری متکدیان، افراد ولگرد و ... اظهار داشت: اکنون‌که معابر برای این افراد ناامن شده طبق آمار ارائه‌شده به اردوگاه هدایت، شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت املاک به‌ویژه در بافت مرکزی شهر هستیم.

وی جمع‌آوری و غربالگری معتادان را در زمره وظایف ذاتی دستگاه‌های متولی طبق قانون اعلام کرد و با تأکید بر ضرورت توجه ویژه دستگاه‌های متولی به این امر، گفت: شهرداری شیراز حاضر است در راستای بهبود بیش‌ازپیش امور، در این راستا نقش محوری داشته باشد.

افزایش سطح خدمات شهرداری در اردوگاه هدایت

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش سطح خدمات شهرداری در اردوگاه هدایت خبر داد و گفت: در این راستا 70 نفر از این افراد که سلامتی خود را بازیافته‌اند در مشاغلی مانند جوشکاری و کارواش مشغول به کارشده و پس‌ از آن تشکیل خانواده داده‌اند.

پاک‌فطرت همچنین به ساخت مرکز بزرگ نگهداری و بازپروری معتادان در دهکده سلامی شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز نباید محل تجمع معتادان استان‌های دیگر و یا اتباع بیگانه شود که باید با هماهنگی، این افراد به محل خود بازگردند.

وی اردوگاه هدایت را نمادی از هماهنگی دستگاه‌های مختلف توصیف کرد و افزود: با حضور نمایندگان تام‌الاختیار تمام دستگاه‌های مرتبط مانند استانداری، فرمانداری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتباع، فنی و حرفه‌ای و ...، فعالیت‌های مطلوبی در حال انجام است که این مسئله باید به‌عنوان یک الگوی کاربردی به دیگر موارد نیز تسری یابد.

شهردار شیراز رفع معضلات اجتماعی را از مهم‌ترین مسائل در حوزه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر شیراز و ایجاد مراکز ورزشی و فرهنگی توجه ویژه‌ای در موضوع پیشگیری در دستور کار قرار داده‌ایم که تا رسیدن به سطح ایده‌آل، آن را ادامه خواهیم داد.

پاک‌فطرت با ابراز رضایت از تلاش‌های مدیریت اردوگاه هدایت، یادآور شد:خدمات شهرداری در این موضوع افزایش‌یافته و تا زمانی که معضلات اجتماعی کاهش چشمگیری یابد امکانات به این مدیریت سوق داده می‌شود و زمانی که معضلات سیر نزولی یافت امکانات به نقاط دیگر که موردنیاز باشد منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار