سرپرست فرمانداری شیراز گفت: اماکن مذهبی و بقاع متبرکه شیراز باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.
کد خبر: ۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 03 February 2015

به گزارش تسنیم، علیرضا بیات‌پور، پیش از ظهر امروز در همایش بسیجیان ادارات اظهار داشت: تا زمانی که سکان‌دار فرمانداری شیراز را در دست دارم اجازه اجرای برنامه‌های مغایر با شأن سومین حرم اهل بیت(ع) نخواهم داد.

وی با بیان اینکه شهر مقدس شیراز که از سوی مقام معظم رهبری لقب سومین حرم اهل بیت(ع) را گرفت باید این افتخار و عنوان برجسته را برای خود داشته باشد، افزود: این موضوع منحصر به حرم‌های مطهر نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه شهرهای مشهد، قم و شیراز نقاط مقدس کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید ویژگی‌های این شهرها با دیگر نقاط کشور متفاوت باشد و کل شهرستان شیراز و استان فارس باید بارگاه ملکوتی امام‌زادگان و بزرگان باشد.

بیات‌پور با تأکید بر اینکه تمام نقاط شهر مقدس شیراز حریم حرم‌های مطهر خواهد بود، تصریح کرد: باید قداست حرم‌ها به تمام شهر سرایت کند و تمام برنامه‌های اجرایی چه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی که بناست در این شهر صورت گیرد باید با محوریت عنوان حرم سوم اهل بیت(ع) اجرا شود.

وی با بیان اینکه اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در شهرستان شیراز باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، عنوان کرد: باید این قداست به کل شهر تعمیم پیدا کند و مردم در پناه این اماکن آرامش یابند.

سرپرست فرمانداری شیراز با تأکید بر اینکه قداست حرم‌های اهل بیت(ع) ضامن ارتقای فرهنگ، اخلاق و روابط اجتماعی مردم است، بیان کرد: نباید اجازه دهیم شیراز تبدیل به شیراز قدیم و جدید شود و در شیراز قدیم شاهد اجرای معضلات مختلف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار