رئیس شورای شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در قالب پروژه‌های مشارکتی امسال ۳۰ هزار میلیارد ریال بودجه جذب می‌کند.
کد خبر: ۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 15 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،غلام‌مهدی حقدل ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر شیراز با برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های کاری سال جدید را آغاز کرده است اظهار داشت: پیگیری توسعه متوازن شهر شیراز در تمام ابعاد و در مناطق ده‌گانه شهر شیراز در سال گذشته مهم‌ترین دستاورد شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

وی افزود: در سال گذشته با وجود تمام تورم‌ها و مشکلات اقتصادی در سطح کشور 95 درصد از بودجه 22 هزار میلیارد ریالی شهرداری شیراز یعنی معادل 21 هزار میلیارد ریال توسط شهرداری شیراز محقق و برای توسعه، عمران و مسائل فرهنگی شهر شیراز هزینه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: سال گذشته با کمک شهرداری شیراز علاوه بر بودجه تعیین شده برای شهرداری 10 هزار میلیارد ریال نیز در بخش پروژه‌های مشارکتی جذب شد.

حقدل با تأکید بر لزوم توسعه و گسترش فضاهای سبز در سطح شهر شیراز و افزایش تعداد پارک‌ها تصریح کرد: گهواره دید، باباکوهی و بام شیراز ارتفاعاتی هستند که در اختیار شهرداری شیراز قرار گرفتند تا در راستای این هدف سبز شوند و شورای اسلامی شهر شیراز بودجه مناسبی را برای این پروژه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مرمت مساجد و ساخت مساجد نیز از بودجه حمایتی شهرداری و شورای شهر شیراز برخوردار شدند عنوان کرد: توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و غیره در سطح شهر شیراز و استفاده از این اماکن در طول سال برای شهروندان و در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران سبب جذب قابل توجه گردشگران به شیراز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام اینکه شهرداری شیراز مکلف است امسال 30 هزار میلیارد ریال در بخش پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی جذب کند بیان کرد: این مصوبه سبب رونق اساسی اقتصادی شهر شیراز می‌شود زیرا باید بیش از 80 درصد این بودجه صرف هزینه‌های عمرانی شهر شیراز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار