همزمان با ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) نخستین درمانگاه خیریه تخصصی و فوق تخصصی در شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 23 May 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: این درمانگاه در منطقه شرق شیراز، به بهره برداری رسید، که در کنار آن، یک بیمارستان، با ظرفیت 600 تخت، در حال ساخت است.

 محمدهادی ایمانیه افزود: در این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی، خدماتی مانند آزمایشگاه، تصویربرداری، انواع دستگاه های تشخیصی، اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی،هشت یونیت دندانپزشکی و 30 مطب، پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این درمانگاه، خدمات سلامت حدود 300 هزار جمعیت این منطقه تامین می شود، افزود: پس از درمانگاه شهید مطهری و امام رضا(ع)، این درمانگاه بزرگترین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در استان فارس، است.

محمد رضا فتاحی قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: با بهره برداری از این درمانگاه، مراجعه ها به درمانگاه های مرکز شهر کاهش و رضایت مردم منطقه افزایش پیدا می کند.

تولیت آستانه حضرت احمد بن موسی(ع)، نیز با اشاره به خیرساز بودن این درمانگاه گفت: قدمی که برای خود و برای هدایت دیگران برداشته می شود، توفیقی است که خداوند، عطا کرده و  برای آنکه رضای خدا را به دست آوریم، باید از آنچه که داریم، بگذریم.

 آیت الله دستغیب یادآور شد: مسولان باید با افراد نیکوکار، همکاری لازم داشته باشند و خداوند را حاضر و ناظر بدانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار